Hop til indhold
JerryT

Julia ( Før kendt som Petra )

Recommended Posts

Besøgte Julia på et Motel uden for Aarhus Lørdag nat.

Faktisk ikke nogen stor oplevelse. Hun virkede kold og som om hun ikke rigtig gad. Er lidt skuffet over oplevelsen og ikke noget jeg vil gentage !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er hende der har en mailadresse hvor navnet petra indgår i, var jeg lige ved at lave en aftale med hende. Hun tilbyder godt nok det vildeste i sin annonce. Hele vejen rundt i alle huller uden gummi - kom hvor du vil, rimming, 69, CIM og slug for 1.000,- kr. Brandudsalg af værste skuffe. Godt at jeg valgte noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Julia på et Motel uden for Aarhus Lørdag nat.

Må man spørge om det var ret vest for Århus, på Silkeborgvej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nogen der overhovedet ved om Julia / Petra stadig arbejder i Branchen eller hvad ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var en af dem jeg ringede til i sidste uge og jeg kan ikke huske om det var hende der blot svarede med et dybt suk og lagde på eller om det var hende det lød som om hun var påvirket (eller i bedste fald blot søvndrukken)? Synes ellers at hun ser lækker ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 21 timer siden:

Kleopatra's 'Julia' annonce er her:

https://annoncelight.dk/showad/212578

Er det første gang vi ser 60min til 800,- i Århus?

KF.

Med de priser der var på annoncen tog jeg og kørte forbi. Hun kendte absolut intet til til de priser der var på profilen.
Så det er enten meget gamle priser eller at de prøver at lokke folk til. Nogle vil nok bare hoppe i når man ankommer og er klar på en masse sjov og ballade :)

Jeg havde dog ikke hævet så mange penge, da jeg kun var ude på blow til de 300.

Priserne er 15 min for 600

30 min for 800 

resten hørte jeg ikke, men sikkert standard priser som alle de andre kører med

Del dette indlæg

Link til indlæg
dklookout skrev, for 2 timer siden:

Med de priser der var på annoncen tog jeg og kørte forbi. Hun kendte absolut intet til til de priser der var på profilen.
Så det er enten meget gamle priser eller at de prøver at lokke folk til. Nogle vil nok bare hoppe i når man ankommer og er klar på en masse sjov og ballade :)

30 min for 800 

Ergo, en total misvisende annonce.

Takker for det opklarende 'arbejde'.

Var det ægte foto? 

KF. 

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mester75
dklookout skrev, for 19 timer siden:

30 min for 800 

Tak for advarselen. Havde lidt overvejet at besøge hende for at få et 300 kroners blowjob. Prisen fik mig dog til at fatte mistanke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 20 timer siden:

Ergo, en total misvisende annonce.

Takker for det opklarende 'arbejde'.

Var det ægte foto? 

KF. 

Hun åbnede i en aftenkåbe(sådan lidt finere end morgenkåbe tror jeg, men kunne ikke se det hele) og havde lidt flere former end billedet. Ved ikke om det helt er den samme pige, men skal love for jeg blev en anelse fristet af hendes bryster der nærmest overfaldt mig haha

Og hun var okay køn i ansigtet :)

Redigeret af dklookout

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars K skrev, den 22/6/2016 at 21:48:

Nogen der overhovedet ved om Julia / Petra stadig arbejder i Branchen eller hvad ??

Hej Lars

Er det mon hende her du søger? Hun er i hvert fald aktiv nu og hvis jeg ikke tager fejl, har jeg set hende i en annonce hvor hun hed Julia for læææænge siden :)

petra in cph from 14.8 book now via email

ttps://annoncelight.dk/showad/172846

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...