Hop til indhold

1-2 piger vil gerne udnyttes....

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener de har været nævnt før hvor der var noget med en uheldig oplevelse ,

Skrevet

Ved du hvor tråden er Larokka ? 

Skrevet

Nej kan ikke huske det , har søgt på nummer uden der kom noget men er sikker og de var også 2 piger dengang

Skrevet

Det ligner de samme...

Skrevet

Tjaa de virker meget ens og de er som regel postet med ganske få minutters mellemrum, så mon ikke det er den samme der står bag. Men - at samme har flere annoncer behøver jo ikke nødvendigvis at gøre det suspekt eller dårligt på anden måde. Men må da indrømme at man tænker sit...

Skrevet

Var det ikke dem der havde en campingvogn omkring Ringe. Ikke at jeg kender dem eller har været på Fyn. Men mener bare jeg har læst om nogle ligene.

Skrevet

Var det ikke dem der havde en campingvogn omkring Ringe. Ikke at jeg kender dem eller har været på Fyn. Men mener bare jeg har læst om nogle ligene.

Nej, det er helt sikkert ikke de samme piger. Og jeg tror heller ikke der er nogen lig i campingvognen :wink:

Skrevet

Hehe.. Er der nogen der ved noget da?  :-) 

Skrevet

Skal man vide noget for at udtale sig da? ;-) Og nej, lig ved jeg slet ikke noget om. Er heller ikke nekrofil. :-) Ej, nu skal vi være søde, der var jo rent faktisk en der havde en seriøs forespørgsel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.