Hop til indhold
Lassem

Mboro + veninde i Sønderborg

Recommended Posts

God dag gutter :-)

Jeg havde i længere tid gået med tanken om at prøve en skøn frodig kvinde - og i Sønderborg er der mulighed for to på én gang.

Jeg smed en mail til dem og efter lidt skriveri frem og tilbage fik vi aftalt 30 min. hygge.

Jeg ankom spændt til adressen - nemt at finde. Blev lukket ind af en skøn, sød og stor lys pige som fik mig sendt ind i stuen hvor der også sad en skøn, sød mørk pige. Vi snakkede ganske kort sammen alle 3 og straks af med tøjet. Jeg smed mig på sengen hvor de fluks på skift begyndte af slikke og sutte det bedste de havde lært - SKØNT!!! 

Efter lidt tid lagde de sig begge på ryggen og så var det min tur til det orale ... FANTASTISK at kun vælge mellem vanilje og chokolade efter behag ;-) - nå men på med gummidrengen og så var det bare derud af... Hvid mørk og så lidt hvid igen - op på knæene og så skulle de have den bagfra ... Lækkert at se et par fyldige numser lige i vejret. Imens den ene fik lidt kærlighed fik den anden med hånden - puuuha jeg kom på arbejde.. :P

30 min næsten gået.. Jeg smed mig på ryggen og de skiftede til at have mig i munden - jeg skød pistolen af i munden på den mørke... Jeg var i himlen.

 

dejligt oplevelse - jeg kommer bestemt igen

https://annoncelight.dk/showad/191719

Redigeret af Lassem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...