Romeomand 241 Skrevet 7. September, 2015 (edited) Så fik jeg også prøvet en ladyboy..:-)Har som sikkert mange i denne del af forum fantaseret om at have samvær med en shemale/ladyboy. Er som mange andre også har beskrevet ret meget heteroseksuel og ikke i tvivl, men tænder på de meget feminineLadyboys, gerne med kjole og frækt undertøj. Havde også inden afgjort med mig selv at en for maskulin udgave med et for stort anhængertræk, Ville tænde mig af...Havde kigget på wiki længe og læst her på siden at Jenny nu var i Vejen, der var flere rosende anmeldelser, så jeg tænkte nu eller aldrig.Jeg fik ringet og bestil en tid en hverdag eftermiddag efter job i sidste uge. Jeg er som sagt til de små feminine, i min fantasi, altså... og ønsker kun at være aktiv på selve anal akten.Kørte til lidt uden for Vejen, der reklameres for massage på huset, og da jeg parkerede bagved, kunne jeg se mindst 3 ansigter i vinduet til den lille gård.Alle thai piger, og den ene altså Jenny.Hun er høj, sød, lidt plettet i ansigtet, måske pga. Hormoner, men med et sødt smil og en lys stemme. Lidt større og med større fødder end man lige forestiller sig, men gode bryster under toppen og en fin kvinde numse.Hun kaldte mig skat, og så var stilen jo ligesom lagt og der var ingen vej tilbage.Vi fik ordnet det finansielle og jeg fik afleveret en lille gave.Kom af tøjet og Jenny kom tilbage og fik vrikke sig ud af et par hotpants og en top.Det der fulgte var en god og dejlig oplevelse, der var ingen hæmninger, og Jenny var sød og åben for at det var mig der tog initiativerne undervejs.Jeg holdt mig til min aktive plan og det hele var som jeg havde håbet, jeg sluttede af med et bad, i lokalet ved siden af og fik set et par fnisende thai piger , da jeg var gået gennem gangen comand style .Hvis man går med en sådan fantasi, så få den udlevet, kan kun anbefales.Skal til KBH i denne uge og vil så her lige kort spørge og der er nogen erfaringer med Lita i Rødovre?..Romeomand. Ups. Sorry, kan se at Lita er testet af en nden bruger, tak for det, det bliver nok kimori eller Nat istedet.... Redigeret 7. September, 2015 af Romeomand 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bent48 16 Skrevet 7. September, 2015 Ja jenny er dejlig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bent48 16 Skrevet 9. September, 2015 Den der gave.. er det noget man gør og hvad kan det evt være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 15. September, 2015 Hvad hedder stedet hvor Dejlige Jenny er? Evt en adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bent48 16 Skrevet 15. September, 2015 Ved ikke hvor og hvad stedet hedder...ved bare det er i Vejen. ..skal dertil på fredag...glæder mig helt vildt til gensyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 15. September, 2015 http://annsmassage.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bent48 16 Skrevet 31. Oktober, 2015 Jenny er fra i dag at træffe kirkedammen i Århus. ...bare til oplysning:) stadig samme tlf nr som i vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 6. November, 2015 Er hun stoppet i vejen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg