Hop til indhold
Romeomand

Jenny i Vejen

Recommended Posts

Så fik jeg også prøvet en ladyboy..:-)

Har som sikkert mange i denne del af forum fantaseret om at have samvær med en shemale/ladyboy. 

Er som mange andre også har beskrevet ret meget heteroseksuel og ikke i tvivl, men tænder på de meget feminine

Ladyboys, gerne med kjole og frækt undertøj. Havde også inden afgjort med mig selv at en for maskulin udgave med et for stort anhængertræk, 

Ville tænde mig af...

Havde kigget på wiki længe og læst her på siden at Jenny nu var i Vejen, der var flere rosende anmeldelser, så jeg tænkte nu eller aldrig.

Jeg fik ringet og bestil en tid en hverdag eftermiddag efter job i sidste uge. 

Jeg er som sagt til de små feminine, i min fantasi, altså... og ønsker kun at være aktiv på selve anal akten.

Kørte til lidt uden for Vejen, der reklameres for massage på huset, og da jeg parkerede bagved, kunne jeg se mindst 3 ansigter i vinduet til den lille gård.

Alle thai piger, og den ene altså Jenny.

Hun er høj, sød, lidt plettet i ansigtet, måske pga. Hormoner, men med et sødt smil og en lys stemme. 

Lidt større og med større fødder end man lige forestiller sig, men gode bryster under toppen og en fin kvinde numse.

Hun kaldte mig skat, og så var stilen jo ligesom lagt og der var ingen vej tilbage.

Vi fik ordnet det finansielle og jeg fik afleveret en lille gave.

Kom af tøjet og Jenny kom tilbage og fik vrikke sig ud af et par hotpants og en top.

Det der fulgte var en god og dejlig oplevelse, der var ingen hæmninger, og Jenny var sød og åben for at det var mig der tog initiativerne undervejs.

Jeg holdt mig til min aktive plan og det hele var som jeg havde håbet, jeg sluttede af med et bad, i lokalet ved siden af og fik set et par fnisende thai piger , da jeg var gået gennem gangen comand style .

Hvis man går med en sådan fantasi, så få den udlevet, kan kun anbefales.

Skal til KBH i denne uge og vil så her lige kort spørge og der er nogen erfaringer med Lita i Rødovre?..

Romeomand. 

Ups. Sorry, kan se at Lita er testet af en nden bruger, tak for det, det bliver nok kimori eller Nat istedet....

Redigeret af Romeomand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...