Hop til indhold
jesper59

Telefonproblemer

Recommended Posts

Måske ikke det rigtige forum, men jeg ved ikke hvor det ellers skal placeres. Mit problem er at jeg en hel del gange har oplevet at jeg at ringer og aftaler med en GP´er, at hun skal sende hendes adresse. Jeg modtager så ikke nogen besked. Jeg troede egentlig at jeg var blevet misforstået og evt blokkeret, men nogen gange lykkes det at få adressen stavet i telefonen og så har jeg underbesøget prøvet at sende en sms eller aftalt at jeg skulle modtage en sms- men den går ikke igennem. Er der nogen der har oplevet noget lignenede? Jeg bruger Telenord og det er mest (kun?) Lycamobile brugere, hvor problemet er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske ikke det rigtige forum, men jeg ved ikke hvor det ellers skal placeres. Mit problem er at jeg en hel del gange har oplevet at jeg at ringer og aftaler med en GP´er, at hun skal sende hendes adresse. Jeg modtager så ikke nogen besked. Jeg troede egentlig at jeg var blevet misforstået og evt blokkeret, men nogen gange lykkes det at få adressen stavet i telefonen og så har jeg underbesøget prøvet at sende en sms eller aftalt at jeg skulle modtage en sms- men den går ikke igennem. Er der nogen der har oplevet noget lignenede? Jeg bruger Telenord og det er mest (kun?) Lycamobile brugere, hvor problemet er.

Er du på iPhone eller Android? Nogle gange går der lort i Apples imessenger, så beskederne ikke får igennem. Hvis du trykker på beskeden får du muligheden for at sender den som rigtig SMS. Det sammen kunne være problemet den anden vej, fra pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min erfaring med den slags problemer, er det i egen ende problemet ligger.

et simkort sat op med imessenger på en iPhone, og bag efter sat over i en Android tlf kan gi de problemer. Bøvlede med det i sidste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at sende en sms til dig selv, dit sms-center er ikke sat op korrekt hvis du ikke kan sende/modtage, kunne også være din hukommelse er fyldt.

Uha ja. Så fyldt at han ikke kan huske hvordan man betjener telefonen. Kan dog også være at telefonens hukommelse er fuld :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Jeg har oplevet tilsvarende - kunne sende sms til et Lycamobile nr., men ikke modtage. Jeg var også på Telenor/Telias netværk, det var en

periodisk fejl og det havde intet med opsætning eller lignende at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for angegerede svar. Altså min telefon fungere fint og jeg modtager og kan sende alle sms´er ellers. Det har kun været et problem ift udenlandske GP som bruger Lycamobile. Problemet er også at når jeg så ringer igen til GP så bliver de sure fordi de har sendt en sms. Jeg modtager den bare ikke. Nå men jeg satser på at det er en periode fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...