Hop til indhold
Guest Chopper

Gul og gratis annonce: Mine EGNE video/fotos;-*

Recommended Posts

Guest Chopper

Advarsel til dem som har kigget på denne annonce på gul og gratis

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotiske-film/annonce/29034320-mine-egne-videofotos#image-89522879

Lad vær med at købe fra hende.

Jeg bestilte nogle billeder og film fra hende november sidste år, og lige siden da kom der undskyldning efter undskyldning. At hun nok skulle sende det, så havde hun glemt det og skulle nok sende det dagen efter. INTET, skrev til hende, der gik dage/uger før hun skrev. Og igen den samme undskyldning, "komme snart hjem fra arbejde, så skal jeg nok sende det" (kl var omkring 17 på det tidspunkt) Kl 23:00 STADIG INTET, skrev til hende igen. "Mit internet driller, så jeg sender det som det første i morgen" Der gik dage, stadig intet.

Så skrev jeg at var træt af at vente, og gerne ville have mine penge tilbage. Og igen gik der dage, intet svar. Da hun så endelig svarede "ked af at høre.....bla bla bla.......jeg skal nok overføre dem så snart jeg får løn. Fair nok tænkte jeg, men jeg blev klogere. Jeg skrev igen et par dage inde i måneden, igen gik der et par dage inden jeg fik svar. "jeg har ikke pengene på min konto, jeg overføre næste gang.

Dette mønster blev ved i MEGET LANG TID, og til sidst blev jeg FUC**** træt af hendes PI*, skrev behold de penge, behold dit PI* gider ikke mere.

Så lad vær med at købe noget fra hende, hun er kun ude på at tage penge fra jer uden at give noget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...