kad 355 Skrevet 6. September, 2015 Har en svaghed for mørke piger Store bryster der ikke er bange for berøring Hvem er der i midt/Østjylland hvor man får en god service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 8. September, 2015 Jeg kan varmt anbefale Michelle i Kolding. Hun er sød, venlig og dejlig - lidt genert, men det passer mig fint... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 10. September, 2015 Jeps, savner også nogle sorte piger, der rent faktisk gør det ordentligt og er gode at være sammen med Marstrandsgade i Århus var godt engang, men desværre er kvaliteten af oplevelsen faldet væsentligt. De seneste par gange, jeg var der (2-3 år siden), har det været afrikanske piger, der egentlig var flotte nok, men overhovedet ingen indlevelse havde. Så hvis der er nogle, der kender nogle gode steder i Århus og omegn, så er jeg med på en lytter...!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 7. Oktober, 2015 Nogle, der har nogle gode tips til sorte piger på Århus-egnen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Oktober, 2015 Har en svaghed for mørke piger Store bryster der ikke er bange for berøring Hvem er der i midt/Østjylland hvor man får en god service Hvis du også kan lide lidt mindre bryster, som så til gengæld sidder flot, så er dertheladymylena.com. Det er ikke hende der er træt når du siger farvel https://www.eroguide.dk/forum/topic/35978-mylena/#comment-292720 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Oktober, 2015 theladymylena.com. Det er ikke hende der er træt når du siger farvel Havde det været, ville der have været en helt naturlig forklaring på, at hun ikke når frem til Sjælland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Oktober, 2015 Havde det været, ville der have været en helt naturlig forklaring på, at hun ikke når frem til Sjælland.Ha, ha BX. ingen kan dunke som en Jyde, men Mylenas sydamerikanske energi kan vi ikke hamle op med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg