Hop til indhold

sort pige

Featured Replies

Skrevet

Har en svaghed for mørke piger 

Store bryster der ikke er bange for berøring  

Hvem er der i midt/Østjylland hvor man får en god service 

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Michelle i Kolding. Hun er sød, venlig og dejlig - lidt genert, men det passer mig fint...

Skrevet

Jeps, savner også nogle sorte piger, der rent faktisk gør det ordentligt og er gode at være sammen med :-)

Marstrandsgade i Århus var godt engang, men desværre er kvaliteten af oplevelsen faldet væsentligt. De seneste par gange, jeg var der (2-3 år siden), har det været afrikanske piger, der egentlig var flotte nok, men overhovedet ingen indlevelse havde. 

Så hvis der er nogle, der kender nogle gode steder i Århus og omegn, så er jeg med på en lytter...!!

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogle, der har nogle gode tips til sorte piger på Århus-egnen?

Skrevet

Har en svaghed for mørke piger 

Store bryster der ikke er bange for berøring  

Hvem er der i midt/Østjylland hvor man får en god service 

Hvis du også kan lide lidt mindre bryster, som så til gengæld sidder flot, så er der

theladymylena.com. 

Det er ikke hende der er træt når du siger farvel :) 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35978-mylena/#comment-292720

Skrevet

theladymylena.com. 

Det er ikke hende der er træt når du siger farvel :) 

Havde det været, ville der have været en helt naturlig forklaring på, at hun ikke når frem til Sjælland.

Skrevet

Havde det været, ville der have været en helt naturlig forklaring på, at hun ikke når frem til Sjælland.

Ha, ha BX. ingen kan dunke som en Jyde, men Mylenas sydamerikanske energi kan vi ikke hamle op med :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.