Hop til indhold
stor dick

clara fra sexyclub...vild anal pige

Recommended Posts

glemte self lige at tilføje at jeg har besøgt hende med en ven hvor vi har taget hende i både røv og fissen samtidig og at det var en super oplevelse selvfølgelig derfor jeg søger en eller flere partnere in crime til at give hende en kæmpe tur ..meld endelig tilbage ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så lækkert at give den gas i 2'ern mens Clara smiler frækt og stønner blidt..

Syntes der er lidt Anja Fonseca over hende i en ung og liderlig udgave..

Husk at sige tak for turen for jeg skulle nødig ha' hun stopper med sine græske udflugter..

Flere mørkhårede piger som hende ville være en Guds Gave.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har aftalt med en anden bruger herfra at vi skal kneppe hende imorgen lørdag på sexyclub....plejer at være 1700 forn en halv time og 2600 mener jeg for 1time er ik helt sikker ring derud og hør......vi mangler stadig hulbrødre til at være 5om hende lol ...starter med 2om hende imorgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for A-L-T Kira/Clara!

Ved godt det måske ikke er passende for tråden, men hvis man kan li' Clara, så kunne en mulighed være da samme type.

http://www.sexyclub.dk/girls/nova2/index.php

Clara..Hvis du læser med, så:

Endnu engang TAK for dit Engagement. Din Indlevelse. Sødme og Fantastiske personlighed.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 11 minutter siden:

Tak for A-L-T Kira/Clara!

Ved godt det måske ikke er passende for tråden, men hvis man kan li' Clara, så kunne en mulighed være da samme type. (Billed 1 kunne minde lidt)

http://www.sexyclub.dk/girls/nova2/index.php

Clara..Hvis du læser med, så:

Endnu engang TAK for dit Engagement. Din Indlevelse. Sødme og Fantastiske personlighed.

På gensyn?

 

Dobbelt post. Sorry

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV!!

:-(

@stor dick: Du er en meget, meget, meget, meget, MEGET OND mand i disse dage! :-)

Jeg føler en indre vrede og fortvivlelse lige nu..

Clara/Kira ER ALTSÅ bare SÅ svær at glemme ( også om 3 uger og 6 måneder), og ALLE ved godt hvorfor!!

Giv hende STORE KYS OG BLOMSTER fra mig (Bare send regningen)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...