Hop til indhold

Mørke piger

Featured Replies

Skrevet

Hov ingen har nævnt Tiffany Diamond, som holder til på Pussy Galores og Seductionsgirl, så nu nævner jeg denne smukke mørke skønhed, der tænker og taler flydende dansk

Skrevet

Calletti lagde adressen på Tiffany i går, ret skal være ret, ellers havde jeg nævnt hende. Men lad os gentage: Tiffany Diamond er dronningen blandt de chokoladefarvede piger.

Skrevet

Har du besøgt hende.

http://side6.dk/resultatside/?q=yvette

Der er jo også Yvette der nu huserer på Frederiksberg. Kan ikke finde ud af om det er hende på billederne? Synes jeg har set andre billeder hvor røven og hun er større...

Skrevet

The Lady MyLena, er vel også et bud, omend hun, som jeg forstår det primært holder til i omegnen af Silkeborg, men iflg. hendes hjemmeside gæstervisiter hun vist også Sjælland fra tid til anden

Jeg har ikke selv været der, men læst nogle ret flotte anmeldelser af hende herinde på EG

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.