Hop til indhold

Recommended Posts

En overflyvning og lidt overvejelser .......,

Gennem nogle år har jeg cruiset i det københavnske thai massagemiljø med super gode oplevelser og med oplevelser, hvor indlevelse og thismile og gode hænder der tænder, ikke ikke altid er at finde. Jeg syntes, at der er sket et skred og tiden med Adon, Pat og Bee er næste forbi .... - eller måske er der stadig gode havne med dejlige thaidame arme eller hyr?

Jeg elsker massage af de gode hænder og kommer ofte forbi Surin med Adon der kan sit kram, stadig god. Katin god på en god dag, men svingende med de modne piger hun har. Har prøvet Kati noglengange, som faktisk er go når hun vil - men flere gange ikke nærværende og sidder og sender sms under massagen. 

De sidste par måneder har jeg været omkring Jarean hvor jeg har fået ok massage af Bom, lille, gode hænder og store bryster tidligere Fasai - har fået rigtig god behandling af hende --- 555 stort smil.

Og hos klasikeren Linda hos Thaismile i buddinge får man altid god massage og 555 - hun er i høj klasse med Bee, Arun og de gode kendinge. Dejligt at være hos dem med god stemning og hygge.

Mit favorit lige nu hvor der er alt hvad hjertet og den indre lyst begærer og god massage er Apex. Her er også Suzi der er et must at prøve, super god 555 - var en tur forbi i går og de sidste uger har jeg nydt et par af pigerne ... men Bibi (kunstnernavn) er en helt overklasse for sig selv. Hun er simpelthen for lækker. Hun er storsmilende, har en krop der får enhver mand til at gå i knæ - whauu siger jeg og så er hun udstyret med de største naturlige e-f skåle og er så naturlig smuk - stor høj pige - don't fall in love.

Jeg elsker massagen og samværet med de dejlige kvinder og detaljerne de enkelte steder holder jeg for mig selv 555, men jeg har dejlige oplevelser og ser flere af pigerne privat.

Hvis du har en god oplevelse så del den med mig, gerne send mig en pm - det kan jo være et du får et pm hint retur :-)

kop khun mak - bpay nuat 555

Bambota/......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...