Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter Jade ( og Amber) har forladt Buddinge, kan jeg ikke finde deres adresse eller den klinik, de er tilknyttet. 

Hvem kan hjælpe med en adresse?

Tak!

Skrevet

Hvis du har det gamle nummer, kan du få den nye adresse

Skrevet
  • Author

Tak 21:30 for dine - altid - gode svar. Jeg har telefonnummeret, men foretrækker at ringe anonymt. Det betyder, at telefonen ikke blir taget og, at jeg derfor ikke kan lave aftaler eller få adressen. Jeg foretrækker - ligesom Thai-pigerne - en vis diskretion. Håber du forstår. 

Skrevet

Tak 21:30 for dine - altid - gode svar. Jeg har telefonnummeret, men foretrækker at ringe anonymt. Det betyder, at telefonen ikke blir taget og, at jeg derfor ikke kan lave aftaler eller få adressen. Jeg foretrækker - ligesom Thai-pigerne - en vis diskretion. Håber du forstår. 

Blot en ide;

Køb en billig telefon og sæt et taletidskort i den, også kaldet en "bollofon":cool:

Så er du ude over "problemet":-)

Skrevet

Det forstår jeg godt, men du kan ikke komme ind til Jade uden en aftale, som foregår på SMS, så du har et problem :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.