Hop til indhold
Gæst

Må kvinder bade topløse i svømmehallen?

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes at kvinder skal have lov til at bade topløse i svømmehallen ligesom mænd også må det.

Der burde være ligestilling også på dette område. Det er dog ikke ensbetydende med at de behøver at gøre det og jeg vil da gerne skånes for synet af rynkede hængebryster, når jeg er i svømmehallen. 

Jeg vil gerne høre kvindelige og mandlige bruger om hvad de synes om topløse kvinder i svømmehallen og argumenterne for og imod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Det er dog ikke ensbetydende med at de behøver at gøre det og jeg vil da gerne skånes for synet af rynkede hængebryster, når jeg er i svømmehallen. 

 

Weird

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der skal være ligestilling, så gælder det vel også for Bente på 67 år, med rynkede hængebryster, der har ammet et par børn og ikke kun Matilde på 17 år med faste ungpigebryster? Ellers er der ikke meget ligestilling over det. :D

 Jeg synes personligt, at det er rarest at det er lidt hold, på mine lange rynkede bryster. Så dem slipper du for, at få kvababbelser over! ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der skal være ligestilling, så gælder det vel også for Bente på 67 år, med rynkede hængebryster, der har ammet et par børn og ikke kun Matilde på 17 år med faste ungpigebryster? Ellers er der ikke meget ligestilling over det. :D

 Jeg synes personligt, at det er rarest at det er lidt hold, på mine lange rynkede bryster. Så dem slipper du for, at få kvababbelser over! ;)

Enig, ligestilling gælder for alle. 

Bly, din beskrivelse af dine bryster giver sgu svedperler på panden:-P

Nu er jeg så heller ikke til 17 åriges ungpigebryster, det må høre de unge til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej er der mange topløse kvinder i de københavnske svømmehaller idag?

det lyder da dejligt, elsker et godt kvinde bryst... skulle overveje at svømme noget mere.. blev nok nød til at bruge kulsorte solbriller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

En del af http://www.freethenipple.com -organisationen (som ikke var den første organisation, men blot udnævnt til det i de seneste par år) er, at hvor det er tilladt for mænd at være topløse bør det også være tilladt for kvinder at være topløse. Jeg mødte dem faktisk en gang og de er en værre flok hippier i ordets næsten negative forstand med et forfærdeligt entourage af mænd/fans, der opførte sig nærmest pinligt og som om de ikke vidste hvad bare bryster osv. er. Det virkede som om det ikke kun var kamera mændene havde i lommen. Som europæer kunne man bare undrende iagttage amerikanernes (dobbelt)moral......

Og der er derfor at the Naked Bookclub og Topless tour mfl. tager afstand til dem.... Men se evt. filmen - den er okay :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke, at der er et decideret forbud. Men jeg ville undre mig over, hvis kvinder begyndte at bade topløse i svømmehaller eller efterspørge denne ret, når fænomenet stort set er forsvundet fra strandene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der mange topløse kvinder i de københavnske svømmehaller idag?

Nej. Som BX skriver ville det også være lidt underligt - da man ikke kan sole sig og: 

Men jeg ville undre mig over, hvis kvinder begyndte at bade topløse i svømmehaller eller efterspørge denne ret, når fænomenet stort set er forsvundet fra strandene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg går stort set aldrig i svømmehallen, så det er for mig ligegyldigt, men hvis kvinderne vil gå topløse, så lad dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at kvinder skal have lov til at bade topløse i svømmehallen ligesom mænd også må det.

Der burde være ligestilling også på dette område. Det er dog ikke ensbetydende med at de behøver at gøre det og jeg vil da gerne skånes for synet af rynkede hængebryster, når jeg er i svømmehallen. 

Jeg vil gerne høre kvindelige og mandlige bruger om hvad de synes om topløse kvinder i svømmehallen og argumenterne for og imod. 

Hvad mener du med "ligesom mænd også må det" mener du at mænd skal have BH på når de bader i svømmehallen ? :lol:

Hvis kvinder ønsker at være topløse på stranden så synes jeg også det er i orden at vi ser topløse kvinder i svømmehallen, jeg har deltaget i nudist svømning her er alle nøgne - så der var ligestilling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Hvis der skal være ligestilling, så gælder det vel også for Bente på 67 år, med rynkede hængebryster, der har ammet et par børn og ikke kun Matilde på 17 år med faste ungpigebryster? Ellers er der ikke meget ligestilling over det. :D

 Jeg synes personligt, at det er rarest at det er lidt hold, på mine lange rynkede bryster. Så dem slipper du for, at få kvababbelser over! ;)

Syntes personligt at alle kvinder er smukke, så sæt jer selv fri fra normerne og spring ud i det kolde vand :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Syntes personligt at alle kvinder er smukke, så sæt jer selv fri fra normerne og spring ud i det kolde vand :-)

For mig handler det sådan set ikke, om normer, mén om hvad der er rart. - Det er ikke specielt rart, at spæne rundt efter en rolling, med brysterne i fri dressur.

Jeg er på ingen måder, ked af mine bryster, de bidrager til helt utrolig meget glæde! :D 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, jeg er også glad for min pik. Men det er nu rarest at løbe når den er spændt lidt på plads ;-)

Ikke alle regler er undertrykkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

For mig handler det sådan set ikke, om normer, mén om hvad der er rart. - Det er ikke specielt rart, at spæne rundt efter en rolling, med brysterne i fri dressur.

Jeg er på ingen måder, ked af mine bryster, de bidrager til helt utrolig meget glæde! :D 

Hejsa:-)

Det kan jeg sagtens følge dig i :-) måske hvis der fandtes en voksenaften hvor man også frit kunne hygge lidt, men det er nok et andet setup hehe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad mener du med "ligesom mænd også må det" mener du at mænd skal have BH på når de bader i svømmehallen ? :lol:

Jeg mente at når mænd må bade topløs i svømmehallen, så må kvinder vel også.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa:-)

Har ikke selv prøvet endnu, men det kan opleves her i Fredriksberg Svømmehald:

Jeg kender til fænomenet i bemeldte svømmehal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig handler det sådan set ikke, om normer, mén om hvad der er rart. - Det er ikke specielt rart, at spæne rundt efter en rolling, med brysterne i fri dressur.

Jeg er på ingen måder, ked af mine bryster, de bidrager til helt utrolig meget glæde! :D 

Uden for svømmehallen, forstås ;-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...