Hop til indhold
Gæst

Utroligt hvad man kan købe hos bageren

Recommended Posts

- ja meget kan tilbydes - og noget forlanges rent kontraktmæssig.

Som jeg vist har nævnt nogle gange har jeg min daglige gang og arbejde i et Ingeniørfirma i Kbh, og mit fokusområde er byggebranchen.

Kort fortalt for forståelsen : når en entreprenør får et byggeprojekt er der som regel : kontrakt - lovgivning - tegninger - beskrivelser - sædvaner - kutymer - god håndværks mæssig praksis - bla - bla - bla.

I en beskrivelse for noget betonarbejde, hvor der på en afhærdet  betonflade skulle støbes videre, med en efterfølgende betondel, - skulle betonoverfladen før videre støbning afrenses for betonslam. I dette byggeprojekt var en afrensning ved højtryksspuling nok - og det kender alle, og det gøres med en helt almindelig højtryksrenser der kan levere de her 100 - 120 bar.

Men i denne beskrivelse havde der indsneget sig en lille tastefejl der stod ikke højtryksspulet - men : højtykspulet. :huh:

Der kom selvfølgelig en helt "seriøs";) skriftlig forspøgelse fra entreprenøren om korrektheden i dette, og at der var behov for yderlig "teknisk" specifikation:P

Dengang i 90érne var det sædvanligvis vores sekretær der renskrev disse beskrivelser - og hvad der er sket siden hun ikke har set det, - vides ikke. Hun var dengang en voksen kvinde i sin bedste alder i begyndelsen af 40érne - måske trængte hendes sexliv, via egen underbevidsthed i virkeligheden til at blive  kæde råkneppet i et gangbang. :wub: + :):):):):):):):):)- - - 

Hun blev meget rød i hovedet og forlegen da jeg fortalte om entreprenørens forspøgelse.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo også være med lærlingen og svenden ;-)

Bwahahah, megaskuffelse i køen af morgenli... morgenfriske mænd. :lol:

 

Men supergodt fundet på - der er ingen tvivl om, at de selv er klar over, hvor de styrer tankerne hen. Hvis jeg var bager ville jeg ærgre mig over, at det ikke var mig, der havde fundet på det. :D

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trekant hos bageren.jpg

Sidst jeg var ved bageren, bad jeg om 4 rundstykker, og så sagde den lille søde bagerjomfru, der var 6 for en 20´er, så tænkte jeg, jamen så skide være med de rundstykker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men i denne beskrivelse havde der indsneget sig en lille tastefejl der stod ikke højtryksspulet - men : højtykspulet. 

Haha, den minder mig om Kulørte Klat, der i 80'erne ansøgte om "tilladelse til fællespisning på Rådhuspladsen" - og fik den! :lol:

http://blog.leoparddrengen.dk/2010/02/kulrte-klat.html

 

Mvh, /Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hun blev meget rød i hovedet og forlegen da jeg fortalte om entreprenørens forspøgelse.

Mange hilsner

Nyder livet

VAR HUN INTERESSERET I SORT MAGI ? ? ? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sidst jeg var ved bageren, bad jeg om 4 rundstykker, og så sagde den lille søde bagerjomfru, der var 6 for en 20´er, så tænkte jeg, jamen så skide være med de rundstykker :)

Hehe jeg betaler altid med dankort, når jeg er ved bageren og hvis bagerjomfruen er en dejlig frodig kvinde, så plejer jeg at sige "lige på" og hvis ikke, siger jeg bare "på beløbet" ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

VAR HUN INTERESSERET I SORT MAGI ? ? ? ;-)

-om hun var interesseret i sort magi ved jeg ikke!! - ; men eftersom sådan beskrivelse som ofte genanvendes bad jeg hende lige rette til højtryksspuling - så vi fremadrettet kunne blive fri for de entreprenørs rend i tide og utide og med med fjoget grin på læberne.:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-om hun var interesseret i sort magi ved jeg ikke!! - ; men eftersom sådan beskrivelse som ofte genanvendes bad jeg hende lige rette til højtryksspuling - så vi fremadrettet kunne blive fri for de entreprenørs rend i tide og utide og med med fjoget grin på læberne.:P 

UNDSKYLD - Men fangede bare din egen tyrkfjel . . . . :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste det som tilladelse til kannibalisme :D 

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Haha, jeg havde end ikke tænkt at dele ordet sådan. Tror da egentlig, at Rådhuspladsen slap billigt med lidt urinering så. :lol:

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...