gerog 9289 Skrevet 5. September, 2015 Det er billigt, når man tænker på det er med bager jomfruer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14325 Skrevet 5. September, 2015 Det er billigt, når man tænker på det er med bager jomfruer Det kunne jo også være med lærlingen og svenden ;-) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2015 Det kunne jo også være en af hver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2015 Det kunne jo også være med lærlingen og svenden ;-)uuuhhh det ville være "træls".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7002 Skrevet 5. September, 2015 - ja meget kan tilbydes - og noget forlanges rent kontraktmæssig.Som jeg vist har nævnt nogle gange har jeg min daglige gang og arbejde i et Ingeniørfirma i Kbh, og mit fokusområde er byggebranchen.Kort fortalt for forståelsen : når en entreprenør får et byggeprojekt er der som regel : kontrakt - lovgivning - tegninger - beskrivelser - sædvaner - kutymer - god håndværks mæssig praksis - bla - bla - bla.I en beskrivelse for noget betonarbejde, hvor der på en afhærdet betonflade skulle støbes videre, med en efterfølgende betondel, - skulle betonoverfladen før videre støbning afrenses for betonslam. I dette byggeprojekt var en afrensning ved højtryksspuling nok - og det kender alle, og det gøres med en helt almindelig højtryksrenser der kan levere de her 100 - 120 bar.Men i denne beskrivelse havde der indsneget sig en lille tastefejl der stod ikke højtryksspulet - men : højtykspulet. Der kom selvfølgelig en helt "seriøs" skriftlig forspøgelse fra entreprenøren om korrektheden i dette, og at der var behov for yderlig "teknisk" specifikationDengang i 90érne var det sædvanligvis vores sekretær der renskrev disse beskrivelser - og hvad der er sket siden hun ikke har set det, - vides ikke. Hun var dengang en voksen kvinde i sin bedste alder i begyndelsen af 40érne - måske trængte hendes sexliv, via egen underbevidsthed i virkeligheden til at blive kæde råkneppet i et gangbang. + - - - Hun blev meget rød i hovedet og forlegen da jeg fortalte om entreprenørens forspøgelse.Mange hilsnerNyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 Det kunne jo også være med lærlingen og svenden Bwahahah, megaskuffelse i køen af morgenli... morgenfriske mænd. Men supergodt fundet på - der er ingen tvivl om, at de selv er klar over, hvor de styrer tankerne hen. Hvis jeg var bager ville jeg ærgre mig over, at det ikke var mig, der havde fundet på det. Mvh,/Gina. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zilaz 25 Skrevet 5. September, 2015 Sidst jeg var ved bageren, bad jeg om 4 rundstykker, og så sagde den lille søde bagerjomfru, der var 6 for en 20´er, så tænkte jeg, jamen så skide være med de rundstykker 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 Men i denne beskrivelse havde der indsneget sig en lille tastefejl der stod ikke højtryksspulet - men : højtykspulet. Haha, den minder mig om Kulørte Klat, der i 80'erne ansøgte om "tilladelse til fællespisning på Rådhuspladsen" - og fik den! http://blog.leoparddrengen.dk/2010/02/kulrte-klat.html Mvh, /Gina. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2015 Var der SPANSK med for en 20 'er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 5. September, 2015 Hun blev meget rød i hovedet og forlegen da jeg fortalte om entreprenørens forspøgelse.Mange hilsnerNyder livetVAR HUN INTERESSERET I SORT MAGI ? ? ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. September, 2015 Sidst jeg var ved bageren, bad jeg om 4 rundstykker, og så sagde den lille søde bagerjomfru, der var 6 for en 20´er, så tænkte jeg, jamen så skide være med de rundstykker Hehe jeg betaler altid med dankort, når jeg er ved bageren og hvis bagerjomfruen er en dejlig frodig kvinde, så plejer jeg at sige "lige på" og hvis ikke, siger jeg bare "på beløbet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. September, 2015 Det kunne jo også være med lærlingen og svenden Har du været der? Hit med en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 5. September, 2015 I Hadsund skal man så besøge bageren om natten 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 5. September, 2015 Ekstra tilbud til dem med lidt mere rå lyster. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14325 Skrevet 5. September, 2015 De er godt nok frække, de bagere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7002 Skrevet 5. September, 2015 Der ligger snegle og boller i bagerens vindue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7002 Skrevet 5. September, 2015 Haha, den minder mig om Kulørte Klat, der i 80'erne ansøgte om "tilladelse til fællespisning på Rådhuspladsen" - og fik den! http://blog.leoparddrengen.dk/2010/02/kulrte-klat.html Mvh, /Gina.Ja - fællesspisning - det ville " langt fra - se godt udog - fællespisning - det ville " se langt fra - godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7002 Skrevet 5. September, 2015 VAR HUN INTERESSERET I SORT MAGI ? ? ? -om hun var interesseret i sort magi ved jeg ikke!! - ; men eftersom sådan beskrivelse som ofte genanvendes bad jeg hende lige rette til højtryksspuling - så vi fremadrettet kunne blive fri for de entreprenørs rend i tide og utide og med med fjoget grin på læberne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 5. September, 2015 -om hun var interesseret i sort magi ved jeg ikke!! - ; men eftersom sådan beskrivelse som ofte genanvendes bad jeg hende lige rette til højtryksspuling - så vi fremadrettet kunne blive fri for de entreprenørs rend i tide og utide og med med fjoget grin på læberne. UNDSKYLD - Men fangede bare din egen tyrkfjel . . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SanseForskeren Skrevet 5. September, 2015 Haha, den minder mig om Kulørte Klat, der i 80'erne ansøgte om "tilladelse til fællespisning på Rådhuspladsen" - og fik den! http://blog.leoparddrengen.dk/2010/02/kulrte-klat.html Mvh, /Gina.Jeg kom vist engang til at skrivet at "Deres udsagn gør mit oprigtig bredrøvet..." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 5. September, 2015 Haha, den minder mig om Kulørte Klat, der i 80'erne ansøgte om "tilladelse til fællespisning på Rådhuspladsen" - og fik den! http://blog.leoparddrengen.dk/2010/02/kulrte-klat.html Mvh, /Gina.Jeg læste det som tilladelse til kannibalisme VenligstSpunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7002 Skrevet 5. September, 2015 UNDSKYLD - Men fangede bare din egen tyrkfjel . . . . - ja det faktisk rigtig der er en fastetejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 5. September, 2015 Jeg læste det som tilladelse til kannibalisme VenligstSpunsen/BundstokkenHaha, jeg havde end ikke tænkt at dele ordet sådan. Tror da egentlig, at Rådhuspladsen slap billigt med lidt urinering så. Mvh,/Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg