Hop til indhold

Recommended Posts

 

Jeg har besøgt LIV et par gange tidligere - i det vestjydske og i hovedstadsområdet. det har været lidt svært at finde en vagt der passede til mine "gør-hvad-du-vil-dage" i onsdags lykkedes det med nogle få dages varsel :). 
Der havde været nogle få PM udvekslinger om evt. påklædning og tid og jeg havde set frem til mødet. Arbejdsdagen viste sig fra sin værste side med stress og irritation og en dum meningsudveksling med en i øvrigt skattet medarbejder. - Ikke lige oplægget til et besøg hos en glædespige --- eller ?? jeg gik og overvejede at aflyse - jeg var ikke oplagt og der var bestemt ikke liv i de nedre regioner men min erfaring siger mig at tingene kan ændre sig og hvis pigen er den rette kan man få en ren opbyggende welness-oplevelse ud af det.

Jeg trådte ind ad døren 4 min. forsinket da svigersønnen havde efterladt bilen med lysende advarsel for lavbenzinstand :( . det blev mig tilgivet :) , efter det pekunniære enme og badet var overstået stod jeg igen -lidt kejtet- overfor LIV der var iført flade fødder og løsthængende kjole, der er lidt højdeforskel, hun passer lige i højden til at nappe blidt i min brystvorte :), hun har nogle dejligt spillene, spørgende øjne og får mig hurtigt til at slappe lidt af. Jeg er ret følsom overfor de omgivelser jeg er i og det var et sted jeg aldrig havde besøgt før og dog var der noget bekendt ved det der mindede mig om noget helt andet og det forhold distraherede mig lidt i starten.

LIV har en tydelig interesse i at beskæftige sig med det mandlige kønsorgan og selvom jeg bestemt var u-oplagt da jeg kom fortsatte denne tilstand ikke - LIV har nogle evner og vi tilbragte en rum tid på sengen hvor jeg ønskede at jeg havde flere hold arme jeg kunne omfavne hendes dejlige krop med og jeg ønskede at hun helt kunne omslutte mig - og jeg blev svedt - meget - og det afsløredes at min kondition ikke helt stod mål med hendes :) . - Kæft hun er god :) .

Efter den lange dejlige LIV'lige tur var det tid til smaltalk om løst og fast og jeg regnede egentlig med at det var slut for i aften for min tidligere struttende stolthed der nu mest lignede en fladtrådt regnorm. Jeg må konstatere at LIV er meget vedholdende og selv en lille slatten regnorm finder hun ægte glæde ved at lege med - den kan både være den skaldede arkitekt og den kutteklædte munk :) og efter en tid hvor hun troede mere på den end jeg, kom der LIV over den igen og den helt store og skønne forløsning indtraf - ren WELNESS og der blev bragt LIV til en dag der var startet rigtig dårligt.

Tak for den oplevelse ,LIV. 

Om jeg kommer igen - ja, hvad tror i?  

Venligst

Spunsen/Bundstokken :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse :) og ja hvad angår det mandlige kønsorgan, så er der ikke mange piger der kommer i nærheden af Livs evner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for den flotte anmeldelse, søde Bundstok, det var som altid en fornøjelse at være sammen med dig. Jeg glæder mig allerede til næste gang :-) 

Kys og kram fra Liv

PS. Det glæder mig, at du nu har lært forskellen på vedholdenhed og stædighed, det er jo som bekendt to helt forskellige størrelser ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...