Hop til indhold

Dominans i syddk - Hvor?

Featured Replies

Skrevet

Går rundt med de dybeste tanker om at være underlagt en herskerinde - en herskerinde der på alle måder udnytter sin slave. Findes der et specielt univers, hvor jeg kan komme i dialog med sådanne piger og hvor der kan skabes en dialog forinden, så det kan teste om jeg har klar til en sådan omgang.

Vigtigt - der må efterfølgende ikke være synligt bevis af akten.

Hvem kan evt anbefales?

Skrevet

Kan sige gitte i odense kan give dig en oplevelse,  du skal bare sige hvad du har af fantasier og at du ikke er erfaren.. men hun er god til at lytte og er naturlig dominerende.

Jeg fik en kanon behandling ikke for hårdt eller for blødt.. fik endda lov at ligge bundet mens hun havde en anden gæst uden det kostee ekstra, det var så også et ønske jeg havde.. 2 gang vidste hun straks hvem jeg var og startede straks med legen, hun havde 2 andre og jeg blev tvunget til at spille pik på den ene og sutte pik på den anden (m gummi),  de blev så listet ud mens jeg lå i gynækolog bænken , så begyndte hun på at lege m brystvorter og mit stramme hul, skulle ha udvidet det så jeg kunne tage en pik og der kom en der gerne ville bruge mit hul.. så er ikke jomfru der mere,  efter han var væk fik jeg en prostata massage og det er hun fantastisk til... 

Har prøvet et par andre men de påtog sig den dominerende rolle og virkede ikke som de nød denne leg.. 

Men hun kan være ekstrem hård, du bestemmer hvor hårdt det skal være.. jeg er så mere til tvang og lidt ydmygelse . 

Hun kan ses på ladygitte.dk ..

Redigeret af sydfyr43

Skrevet
  • Author

har lige læst profilen for ladygitte og sammen med din anbefaling, så ligger hun helt i top. Personligt skal jeg overveje min grænser - om det hedder hård dominans, tvang eller ydmygelse. Din oplevelse tænder mig helt vildt. Kunne faktisk godt tænke mig kæle for andres pikke - egentlig et blive godt brugt anal virker lækkert. Samtidig er slik i røv og urin meget i mine tanker - anden form for ydmygelse kunne være fedt - min fantasi rækker ikke til mere..........Hvad kan ellers anbefales.?

Skrevet

Du kan skrive lidt med hende og så se om ikke du burde besøge hende, hun er utrolig nem at snakke med  selvom man er lidt genert.. 

Jeg ville hvis jeg var dig give hende lidt frie hænder,  så du prøver lidt forskelligt,  jeg var der knap 2 timer sidst, kunne nok ha varet længere men jeg havde desværre ikke mere tid.  hun giver dig stop ord så du altid kan sige stop hvis det er for hårdt. 

Kan sige at mærke en rigtig pik er bare kanon, en dildo gør da lidt men, en pik er bare bedre og så samtidig undrr "tvang" virker det endnu bedre.. 

Du burde i hvertfald prøve prostata massagen, jeg kunne godt ha en massage hver dag, det er ligeså man ser stjerner inden det bliver sort så godt er det . 

Jeg håber at hun er den 10 september så jeg kan få en oplevelse igen. . 

Skrevet
  • Author

Kan andre anbefales - måske tættere på Trekantsområdet på den jyske side??

Skrevet

Du kan også prøve at kigge på Lady Jessica Cat's annonce på Annoncelight.

Hun holder til i Esbjerg området.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.