zim 1 Skrevet 4. September, 2015 BLOWJOB uden gummi 1000kr eller SEX i 20min med gummi 1000kr ER DU FRISK PÅ EN FRÆK AFTALE SÅ SKRIV ELLER RING;-)køre idag på Djursland https://annoncelight.dk/showad/184952 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 4. September, 2015 (edited) Er det ikke lige dyrt nok, når man læser her. En hel time for hele svineriet: Redigeret 4. September, 2015 af Gaffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zim 1 Skrevet 4. September, 2015 Det var udsende og kvalitet jeg spurte til ikke pris  1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 4. September, 2015 Er det ikke lige dyrt nok, når man læser her. En hel time for hele svineriet:God dag mand, økseskaft:Dansk vs. udenlandskJylland vs København"naturlige bryster en c skål jeg er en pæn alm pige" vs "she told you that her boobs were reduced? Why then the silicone implants, which can be felt clearly. "Osv.Diskussion af priser/konkurrencesituation/præferencer/et hul er et hul - kan med fordel tages i tråd under Generel debat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg