Hop til indhold

Recommended Posts

Og så lige den sidste anmeldelse, som jeg skylder.

Jeg besøgte Gam Rai for første gang efter at have læst anmeldelse om Laila ... som angiveligt var "tilbage". Laila lød spændende, så jeg bookede en tid med hende, 

Gam Rai ligger et fint sted, tæt på motorringen og med gode parketingsmuligheder. Stedet er rummeligt, og der er flere piger, som ser sprøde ud. 

Laila er en flot pige, med store bryster (lille D vil jeg tro), og uden silikone (Yes!). Laila lagde ud med en godkendt omgang massage. Det blev fulgt og af en omgang fed sex. Det er helt sikkert til en gentagelse.

Så ... af tre nye oplevelser ... Cindy/Zensual, Jojo/Sabai og Laila/GamRai ... var de to sidste absolut positive. Det er en ret god hit-rate når man vover sig ud på nye ting ... efter min erfaring :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre er Laila ... jf det oplyste .,, taget til Thailand og arbejder ikke mere på Gam Rai. 

Men der er andre søde piger, siger de. Hvilket også er rigtigt, besøgte JaDa, som er ok. Massagen dog lidt blød. Men ikke som Laila.

Desværre ... sig til, hvis hun dukker op igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre er Laila ... jf det oplyste .,, taget til Thailand og arbejder ikke mere på Gam Rai. 

Men der er andre søde piger, siger de. Hvilket også er rigtigt, besøgte JaDa, som er ok. Massagen dog lidt blød. Men ikke som Laila.

Desværre ... sig til, hvis hun dukker op igen.

Hun rejste d, 8-9-2015, så kan du selv regne ud hvornår hun sådan ca. er tilbage.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun rejste d, 8-9-2015, så kan du selv regne ud hvornår hun sådan ca. er tilbage.

-OD

Jeg er sikkert ikke den hurtigste knallert på havnen, OD, men den der kan jeg s'gu' ikke regne ud. Giver du lidt regneundervisning?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bum er nu heller ikke at foragte;-)

Hej Dråbe

Du har ret. Jeg besøgte Bum forleden. Hun er sød, nem at komme i kontakt med. Massagen var fin kvalitet. Havde en super times tid med alt hvad hjertet kan begære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...