Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Og så lige den sidste anmeldelse, som jeg skylder.

Jeg besøgte Gam Rai for første gang efter at have læst anmeldelse om Laila ... som angiveligt var "tilbage". Laila lød spændende, så jeg bookede en tid med hende, 

Gam Rai ligger et fint sted, tæt på motorringen og med gode parketingsmuligheder. Stedet er rummeligt, og der er flere piger, som ser sprøde ud. 

Laila er en flot pige, med store bryster (lille D vil jeg tro), og uden silikone (Yes!). Laila lagde ud med en godkendt omgang massage. Det blev fulgt og af en omgang fed sex. Det er helt sikkert til en gentagelse.

Så ... af tre nye oplevelser ... Cindy/Zensual, Jojo/Sabai og Laila/GamRai ... var de to sidste absolut positive. Det er en ret god hit-rate når man vover sig ud på nye ting ... efter min erfaring :-)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Desværre er Laila ... jf det oplyste .,, taget til Thailand og arbejder ikke mere på Gam Rai. 

Men der er andre søde piger, siger de. Hvilket også er rigtigt, besøgte JaDa, som er ok. Massagen dog lidt blød. Men ikke som Laila.

Desværre ... sig til, hvis hun dukker op igen.

Skrevet

Bum er nu heller ikke at foragte;-)

Skrevet

Desværre er Laila ... jf det oplyste .,, taget til Thailand og arbejder ikke mere på Gam Rai. 

Men der er andre søde piger, siger de. Hvilket også er rigtigt, besøgte JaDa, som er ok. Massagen dog lidt blød. Men ikke som Laila.

Desværre ... sig til, hvis hun dukker op igen.

Hun rejste d, 8-9-2015, så kan du selv regne ud hvornår hun sådan ca. er tilbage.

-OD

Skrevet

Hun rejste d, 8-9-2015, så kan du selv regne ud hvornår hun sådan ca. er tilbage.

-OD

Jeg er sikkert ikke den hurtigste knallert på havnen, OD, men den der kan jeg s'gu' ikke regne ud. Giver du lidt regneundervisning?

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Bum er nu heller ikke at foragte;-)

Hej Dråbe

Du har ret. Jeg besøgte Bum forleden. Hun er sød, nem at komme i kontakt med. Massagen var fin kvalitet. Havde en super times tid med alt hvad hjertet kan begære.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.