Nille 6301 Skrevet 3. September, 2015 (edited) Dem som kender klubben har sikkert regnet ud hvilken klub klippet er fra Redigeret 3. September, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 3. September, 2015 Ha ha, ja ham den store tyrker har jeg hilst på flere gange. Jeg forstår dog ikke, hvorfor han skodder cigaren i hånden, de har jo en yderst liberal rygepolitik som vi andre er ved at blive kvalt af nogen gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. September, 2015 (edited) Ha ha, ja ham den store tyrker har jeg hilst på flere gange. Jeg forstår dog ikke, hvorfor han skodder cigaren i hånden, de har jo en yderst liberal rygepolitik som vi andre er ved at blive kvalt af nogen gange.Det er Hakan du har hilse på, ham tyskeren i badekåbe er også fast inventar, han kommer næsten hver dag siger pigerne - han knalder dog ikke ret meget, han komme bare for at spise, drikke og hygge sig. Så han er ikke god business for pigerne... det er vi derimod som kommer langvejs fra med fyldte punge i begge forstand Ja det ville være rart hvis klubben var røgfrit som Aca. Redigeret 3. September, 2015 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13962 Skrevet 16. Oktober, 2015 Dem som kender klubben har sikkert regnet ud hvilken klub klippet er fra Står også på arbejds-/instruktionssedlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13962 Skrevet 16. Oktober, 2015 Ha ha, ja ham den store tyrker har jeg hilst på flere gange. Jeg forstår dog ikke, hvorfor han skodder cigaren i hånden, de har jo en yderst liberal rygepolitik som vi andre er ved at blive kvalt af nogen gange.Det er jo bare et alm. tryllekunstner trick, hvor han har en lille skål eller lignende gemt inde i hånden - og kun vist for at lave en sjov intro til indslaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg