Hop til indhold
Maestro

YaYa, 28 år, ung Thai ... Brøndby

Recommended Posts

Ja, så er den gal igen :-D .... i den forgangne uge var jeg "tilfældigvis" en smuttur til Brøndby, hvor jeg havde udset mig et besøg hos YaYa. 

Link: YaYa, 28 år, ung Thai, høj og slank

Stedet ligger på Kirkebjerg Alle 81 D i Brøndby, i en ikke særlig diskret baggård, hvor beboerne i de nærliggende ejendomme har frit udsyn mens man står der og venter på at blive lukket ind.

Nå, men jeg ringer på og bliver lukket ind af hvad jeg tror er stedets mutter, en ældre tæt bygget thai, på omkring de 60 år. Hun griner lidt småperverst, mens hun guider mig op ad trappen og viser vej til mit opholdssted den næste times tid. Her spørger hun straks hvad jeg ønsker ...."vi har gode piger, og vi har ladyboy ... hvad siger du?" ... "du ha' sød ladyboy?". Mit svar kom prompte .. ingen ladyboy, tak! Men meget gerne YaYa, hvis ellers hun er ledig. Det bekræftede mutter at hun var, så 2 minutter senere stod YaYa foran mig og småfnisede, mens hun spurgte hvilken menu jeg ønskede! Jeg valgte FP til en tusse, og YaYa lysede op som en lille sol, mens hun sagde "Excellent" :grin:

Jeg fik klunset af i en fart ... YaYa lagde ud med lidt ligegyldig massage, som vi grinte meget af, fordi den var absolut så dårlig som forventet. YaYa tog nu selv tøjet af, og begyndte nu på det hun er bedst til. Inderlår blev nusset alt imens hendes mis blev gnubbet godt på mit skinneben. Boller og skaft fik en god slikketur, ja det var faktisk så dejligt, at jeg skød min ladning af ud over det hele, allerede inden at vi fik gang i you-know-what :grin: vi grinede lidt af det hele. Lå og nussede og fjollede resten af tiden, og hun havde bestemt ikke travlt. Da jeg fik tøjet på ville hun give mig penge tilbage, fordi vi ikke nåede så langt med repetoiret, men det afviste jeg da hun på alle måder havde indfriet de forventninger jeg kom med, og hun skulle på ingen måde betale noget tilbage fordi hun havde slikket mig til klimaks ;-)

Hurtig bad og afsted efter godt en times tid.

Sted 3/10 Ikke særlig diskret. Lokalerne er nussede, og badefaciliteterne er skod (bruser på blandingsbatteri, på et WC på under 1 kvm.

Massage 1/10 kom ikke her for at få massage.

Pigen 7/10 sød og rar pige. Taler fint engelsk og har ikke travlt. Ikke nogen super skønhed, men meget gennemsnitlig vil jeg mene. Høj og slank, men med strækmærker diverse steder.

Sex 8/10 nåede ikke så langt :grin: ... men det jeg nåede var fantastisk. Jeg er sikker på at hun indfrier alle forventninger, for åben og imødekommende det var hun, og servicen var i top.

Gentagelsefare .... tjanaaaah, tror jeg ikke. Kan ikke lide stedet ... men indholdet var ganske fint.

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...