Hop til indhold
Guest tzatiki

På afveje i Siem Reap

Recommended Posts

Guest tzatiki

Advarsel: læs ikke denne anmeldelse/fortælling, hvis du ikke er til prosa.

 

”Hello! Tuk tuk?”.  Her i byens centrum kan man ikke gå 5 meter uden at få spørgsmålet, der efter kort tid føles som en igle, der suger blod fra hjernen. Tuk-tuk chaufførerne er ellers både mere pålidelige og venlige end i Thailand. Der skal heller ikke meget til. Byen er Siem Reap i det nordvestlige Cambodja. I landet, der ikke vil stå ved sin egen valuta, men handler i US Dollars. Siem Reap er vel mest af alt er kendt for at være adgangsporten til de verdensberømte Angkor tempelruiner, men byen er også kendt for den levende ’Pub Street’ med høj musik og fadøl til 50 cent. Her er der ikke overflod af bargirls, som elsker dig short time eller long time, for sexturismen er en del mere lyssky end i Thailand. I de små gader i byens centrum får jeg dog alligevel hvisket tilbud om massage med happy ending af ivrige massøser, der river og flår i mine svedige arme. Massagen foregår dog på en madras i klaustrofobiske ikke-airconditionerede rum , opdelt med tynde skillevægge. Det er svært at komme i happy humør.

 

Jeg er sådan set ikke kommet til Siem Reap for at se på tempelruiner - eller for at knalde for den sags skyld. Faktisk ved jeg ikke helt, hvorfor jeg sidder her alene på en plasticstol og spiser khmer curry, mens jeg er badet i sved og støv. Templerne får jeg dog alligevel besøgt med privat Tuk-tuk chauffør til 20 dollars for en hel dag. Der er ikke meget andet at lave om dagen. Byens centrum vågner først for alvor, når mørket falder på og temperaturen falder til et mere humant niveau

.

Jeg betaler min rice and curry og trasker med langsomme skridt afsted mod Pub Street. Som de foregående par aftener bliver jeg forfulgt af Tuk-tuk chauffører, der alle har det samme gode tilbud. ”Hello! Tuk Tuk? You want lady tonight, Sir? Det sidste bliver diskret hvisket. Jeg takker nej mange gange, men bliver dog  alligevel mere og mere draget af det forbudte eventyr. Jeg er ikke kommet til Cambodia for at knalde, men på den anden side, så kom jeg her heller ikke for at se Angkor Wat – og pik er åbenbart Gud. Til sidst overgiver jeg mig til liderligheden og lader mig transportere til det hemmelige tempel. Tuk-tuk chaufføren lover højt og helligt, at der for 60 US dollars er frit valg på alle hylder og en time i himlen. 

 

Køreturen ud af byen er ikke lang, men den føles uendelig. Det sidste stykke foregår ned ad en smal, støvet vej, fuldkommen blotlagt for lys, der ikke efterlader nogen tvivl om, at der er tale om mørklagt illegal forretning. Jeg husker kun utydeligt det sted, som vi kommer til, men udefra ligner det indgangen til en helt almindelig natklub. På det tidspunkt er jeg anspændt og drømmer mig allerede tilbage til Karma bar med en kold fadøl og slap diller. 

 

Tuk-Tuk chaufføren følger mig ind. Han har prøvet det før. 20-25 letpåklædte piger rejser sig op og smiler uægte. Kongen er ankommet. Jeg hilser pænt på mama-san. Betaler 60 US dollars. Så bliver jeg vist ind i et airconditioneret rum med en sofa og et kæmpe widescreen tv. Jeg finder aldrig ud af, hvad meningen er med det tv. Mens jeg sidder her i mine shorts, svedige t-shirt og slidte sneakers føler jeg mig præcis ligeså usexet som den rygsæksrejsende jeg er. En efter en kommer pigerne ind. Nogle kæmpe energisk for min opmærksomhed, andre er mere tilbageholdende. Jeg nyder faktisk ikke tilbedelsen, men føler en vis afsky for hele dette set-up. Nu skal jeg vælge. Det er svært,  og Mama-san virker utålmodig. Lykkehjulet snurrer rundt i hovedet og pilen peger på den stille pige med mindst make-up og det mest naturlige smil. De andre piger forsvinder hurtigt igen. Jeg ved ikke om de er skuffede eller lettede.

 

Jeg er tilbage i Tuk-tuk’en. Bliver kørt til et lille, slidt hotel ca. 1 km derfra. En ældre mandlig receptionist og en sværm af myg følger mig op ad trappen til et værelse med en seng og bad. Væggene er gule og afskallede. Den udvalgte kommer kort tid efter. Hun var en del kønnere for 10 minutter siden. Vi hilser pænt og går i bad - hver for sig. Jeg ligger på sengen, da hun kommer ud fra badet. Hun er tilbageholdende og genert, men ikke for genert til at kræve ekstra dollars for blowjob. Jeg protesterer. ”60 dollars is not for me, but for company”, proklamerer hun. Jeg ved ikke om hun taler sandt, men smilet er stivnet og hendes øjne rummer en tomhed, som nedlægger tigeren i mig. Jeg har kun 10 dollars tilbage i kontanter.  I spejlet ser jeg en fattig hvid slavehandler, og min liderlighed er skiftet ud med dårlig karma. "I'm sorry", siger jeg. Så rækker jeg hende min sidste 10-dollars seddel. Tager mit tøj på og få sekunder står jeg udenfor hotellet. Min tuk-tuk væk, men jeg bliver kontaktet af en anden fyr på scooter. Det hele er aftalt. "Already finish?", spørger han undrende. Jeg nikker. Så kører han mig tilbage til Pub Street for 3 dollars.

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk historie og et godt eksempel på at man kan lade sig rive med selv om man godt ved man måske ikke burde. Vi bliver sgu alle sammen taget i nummeren på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender din historie.

Hvorfor dælen sidder man der i plastikstolen og støvet?

Jeg kom nu primært for ruinerne, og det var en oplevelse jeg gerne gør igen en dag. Resten af Cambodia? Tjaaaah.

Den ene aften måtte jeg også til sidst give efter for de ivrige tuk-tuk chauffører, jeg tror dog jeg fik valgt lidt bedre end dig. Jeg tænkte, det kan ikke blive helt slemt, og jeg kan jo altid gå igen. Jeg var dog nervøs, særligt fordi vi ude på den store vej, efter kort tid drejer ned af en af de sædvanlige små støvede, hullede og bulede grusstræder. Her er mørkt, bælgmørkt, og man tænker lidt om lidt stopper vi i mørket og de tager alle pengene.
Men jeg kom også frem til et sted der lignede en natklub. Jeg blev ikke fulgt ind, men budt velkommen af mama-san. Indenfor sad pigerne i sofaerne og smilte pænt, og jeg kunne få lov at vælge. Budskabet var at prisen skulle aftales med pigen.
Jeg var dog ikke specielt ophidset af situationen, og selv om en pige eller to godt kunne have været interessante at stifte nærmere bekendtskab med, så valgte jeg at sige nej tak. Mama-san var naturligvis ikke tilfreds, og jeg blev hurtigt fulgt ud.

Udenfor stod min tuk-tuk chauffør, lettere slukøret over at jeg kom allerede, for der røg hans kommission sikkert. Han ville have mig til et andet sted, og vi endte på et mere lokalt (og langt mere "seedy") bordel lidt tættere på centrum. Her skulle jeg heller ikke nyde noget og jeg bad om at køre en tur ud og kigge på et sted og detaljer for et carbaret show, derefter tilbage til centrum og han fik 5 dollar for fornøjelsen.

Den næste aften var jeg så til carbaret show, og jeg tog mig kærligt af en ladyboy fra showet med drinks bagefter og hotelbesøg. Jeg mener hun fik 60 dollar for dette, plus lidt til en motorbike hjem.

Jeg talte et par gange med en sød pige på Pub Street, men fravalgte det, hun virkede dog ret sød.

Jeg endte på rum på en massageklinik og fik et temmelig skidt handjob for omkring 20-25 dollar, efter at hun havde forsøgt at presse mig til en hel del mere.

Jeg fik faktisk også en ganske glimrende massage på en klinik bag Pub Street, uden tilbud om ekstra eller lign. Havde jeg spurgt om hun ville med på en drink, havde hun sikkert været interesseret men takket nej, for hun var jo en pæn pige :)

 

Jeg tog "hjem" til Thailand efter Siem Reap.
Siem Reap er ikke anbefalet som sexdestination.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par gode fortællinger fra Siem Reap! Jeg kan dog ikke helt forstå hvorfor du, tzatiki, snakker om at din historie skulle være prosa, med mindre du dermed rent faktisk mener, at historien er opdigtet? Den lyder da ellers meget plausibel.

Jeg fik også selv konstant disse tilbud fra Tuk Tuk chaufførerne om "You want lady?", men turde dog ikke tage imod dem. Og efter at have læst ovenstående beretninger er jeg glad nok for at jeg takkede nej. Det lyder som lidt af et rip-off.

Jeg synes dog stadig, der er nogle ok gode muligheder for at samle P4P piger op i Siem Reap, omend det selvfølgelig ikke kan sammenlignes med fx Pattaya. Bl.a. på Mikey's Night Bar samlede jeg et par rigtigt søde piger op, som gav mig nogle ganske udemærkede GFE oplevelser. Jeg gav 50$ for short time (1-2 timer) uden at prutte om prisen, og jeg er overbevist om, at jeg ville have kunnet forhandle den pris ned, hvis jeg ville.

Nej, Siem Reap er ikke nogen sexdestination. Men der er nu heller ingen grund til at gå i cølibat, når man nu alligevel er i Siem Reap for at se Angkor tempelkomplekset, hvilket absolut er anbefalelsesværdigt, hvis man bare er en lille smule historisk interesseret.

Redigeret af juipui
småfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg genkender din historie.

Hvorfor dælen sidder man der i plastikstolen og støvet?

Jeg kom nu primært for ruinerne, og det var en oplevelse jeg gerne gør igen en dag. Resten af Cambodia? Tjaaaah.

Den ene aften måtte jeg også til sidst give efter for de ivrige tuk-tuk chauffører, jeg tror dog jeg fik valgt lidt bedre end dig. Jeg tænkte, det kan ikke blive helt slemt, og jeg kan jo altid gå igen. Jeg var dog nervøs, særligt fordi vi ude på den store vej, efter kort tid drejer ned af en af de sædvanlige små støvede, hullede og bulede grusstræder. Her er mørkt, bælgmørkt, og man tænker lidt om lidt stopper vi i mørket og de tager alle pengene.
Men jeg kom også frem til et sted der lignede en natklub. Jeg blev ikke fulgt ind, men budt velkommen af mama-san. Indenfor sad pigerne i sofaerne og smilte pænt, og jeg kunne få lov at vælge. Budskabet var at prisen skulle aftales med pigen.
Jeg var dog ikke specielt ophidset af situationen, og selv om en pige eller to godt kunne have været interessante at stifte nærmere bekendtskab med, så valgte jeg at sige nej tak. Mama-san var naturligvis ikke tilfreds, og jeg blev hurtigt fulgt ud.

Udenfor stod min tuk-tuk chauffør, lettere slukøret over at jeg kom allerede, for der røg hans kommission sikkert. Han ville have mig til et andet sted, og vi endte på et mere lokalt (og langt mere "seedy") bordel lidt tættere på centrum. Her skulle jeg heller ikke nyde noget og jeg bad om at køre en tur ud og kigge på et sted og detaljer for et carbaret show, derefter tilbage til centrum og han fik 5 dollar for fornøjelsen.

Den næste aften var jeg så til carbaret show, og jeg tog mig kærligt af en ladyboy fra showet med drinks bagefter og hotelbesøg. Jeg mener hun fik 60 dollar for dette, plus lidt til en motorbike hjem.

Jeg talte et par gange med en sød pige på Pub Street, men fravalgte det, hun virkede dog ret sød.

Jeg endte på rum på en massageklinik og fik et temmelig skidt handjob for omkring 20-25 dollar, efter at hun havde forsøgt at presse mig til en hel del mere.

Jeg fik faktisk også en ganske glimrende massage på en klinik bag Pub Street, uden tilbud om ekstra eller lign. Havde jeg spurgt om hun ville med på en drink, havde hun sikkert været interesseret men takket nej, for hun var jo en pæn pige :)

 

Jeg tog "hjem" til Thailand efter Siem Reap.
Siem Reap er ikke anbefalet som sexdestination.

 

BB

Lyder som en meget identisk oplevelse, BBullersen - og tak fordi du også delte din "historie". Jeg var nu heller ikke specielt imponeret over pigerne på stedet, selvom udvalget var stort. Jeg skulle nok også være gået inden jeg var nået så langt som jeg gjorde :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Et par gode fortællinger fra Siem Reap! Jeg kan dog ikke helt forstå hvorfor du, tzatiki, snakker om at din historie skulle være prosa, med mindre du dermed rent faktisk mener, at historien er opdigtet? Den lyder da ellers meget plausibel.

Jeg fik også selv konstant disse tilbud fra Tuk Tuk chaufførerne om "You want lady?", men turde dog ikke tage imod dem. Og efter at have læst ovenstående beretninger er jeg glad nok for at jeg takkede nej. Det lyder som lidt af et rip-off.

Jeg synes dog stadig, der er nogle ok gode muligheder for at samle P4P piger op i Siem Reap, omend det selvfølgelig ikke kan sammenlignes med fx Pattaya. Bl.a. på Mikey's Night Bar samlede jeg et par rigtigt søde piger op, som gav mig nogle ganske udemærkede GFE oplevelser. Jeg gav 50$ for short time (1-2 timer) uden at prutte om prisen, og jeg er overbevist om, at jeg ville have kunnet forhandle den pris ned, hvis jeg ville.

Nej, Siem Reap er ikke nogen sexdestination. Men der er nu heller ingen grund til at gå i cølibat, når man nu alligevel er i Siem Reap for at se Angkor tempelkomplekset, hvilket absolut er anbefalelsesværdigt, hvis man bare er en lille smule historisk interesseret.

Synes altså at der også står at prosa kan være IKKE-opdigtede fortællinger? For nej, min fortælling er ikke opdigtet :-).

Var nu også forbi Mikeys Night Bar, men måske kom jeg der for tidligt, for der var ikke et øje ;-). Blev dog kontaktet af en enkelt ret pæn pige på en cocktail bar, men var ikke lige i stødet til det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...