Hop til indhold
Gæst

Raigram Kirketorvet i Randers

Recommended Posts

Gæst

Har gået forbi stedet en del gange, men aldrig været derinde. Ejeren har tit flirtet i vinduet, men jeg har holdt mig til Cat og Massage huset. Nu skulle det være, det store spring til et nyt sted.

Kom ind og blev modtaget med et stort smil, smed tøjet og en god massage gik i gang. Hun lagde ikke skjul på at jeg kunne få andet end massage.Hun strejfede pikken jævnligt under massagen af ryggen, og da jeg spredte benene og lagde mig op på alle fire, onanerede hun mig.

Blev bedt om at vende mig om, og massage fortsatte af ben og bryst. Stadig med nær kontakt af den. Den var stiv og hun spurgte om den også skulle have en tur. Jeg sagde ja til HJ. Et udmærket HJ, Imens hun onanerede mig, tog hun mig i munden og gav et par sut. Det var hun ferm til, Gjorde mig færdig med hånden og tørrede mig grundigt efterfølgende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randers43

Tak for din anmeldelse,hvad gav du for sådan en omgang og hvordan så hun ud??

 

Mvh Randers43

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er det sted, Cat var sur på, da de var tæt på hende og havde tilbud i starten, vist noget med 200 for massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den ældste af de to der er derinde. Pris kan du få via en privat besked.  

Hvorfor vil du ikke skrive hvad du gav for det her på forum?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på besøg 4 gange inden den sidste måneds tid. Jeg har fået behandling af 4 forskellige piger, så mon de står og holder øje med kunderne, og "nej i dag er det din tur til at tage ham den gamle sjofle..." ?

Besøg 1 + 2 var med søde piger 30+ ( ikke modeller... Men heller ikke modsat ) der gav en god massage og et ok bj. Fin valuta for pengene, der sågar gav drikkepenge til nr 1.

Besøg nr 3 var skuffende, olieplaskeri uden noget reel massage, havde bestemt at det skulle stoppe ved massagen men da damen  ca 40 år (gæt) pakkede Lillemanden ud, var han ikke så lille endda, så det lille hoved tog magten over det store.

Et ligegyldigt hj, der nærmest virkede som om hun var tvunget til det for at få arbejde i lokalerne. Total øv oplevelse

Besøg 4 var med lille spinkel kvinde 38-40 (?) år, god massage hvor der blev lagt kræfter i, specielt da hun fik at vide, hvor jeg havde ondt. Rigtig godt HJ hvor der blev spurgt ind til om jeg ønskede hurtigt eller langsomt. Og fin teknik

 

3 ud af 4 besøg var absolut godkendte, men jeg har lovet mig selv at spørge efter navne næste gang, så jeg får besøgt den/de rigtige piger. Underligt egentligt at der var 4 forskellige piger på relativ kort tid. Jeg synes der er fedest hvis man opbygger lidt kendskab til hinanden.

gentagelsesrisiko: ja jo, men jeg kigger ind af vinduerne inden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre 

er der nogen der kan hjælpe med hvad der er blevet af sum fra denne klinik ? Jeg var forbi for et par uger siden. Der fik jeg at vide at hun ikke arbejder der mere 

sum har jeg haft mange gode oplevelser med og hun giver byens bedste handjob 

håber der er en der kan hjælpe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej Chas.

Sum har fået egen forretning. I øvrigt et flot og velindrettet sted med gode store lokaler.

Hun bor nu på Vester Kirkestræde  6, 8900 Randers. tlf. 5272 2485 som er det samme som hendes private nummer tidligere.

Ikke langt fra Cat.s forretning og kun 100 m fra Raigarm.

Hun er en skøn "voksen" pige, der giver en god massage og HJ. Desværre ikke mere. Hvis nogen har oplevet mere, da venligt en PM til mig.

Hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 1 time siden:

Hej Chas.

Sum har fået egen forretning. I øvrigt et flot og velindrettet sted med gode store lokaler.

Hun bor nu på Vester Kirkestræde  6, 8900 Randers. tlf. 5272 2485 som er det samme som hendes private nummer tidligere.

Ikke langt fra Cat.s forretning og kun 100 m fra Raigarm.

Hun er en skøn "voksen" pige, der giver en god massage og HJ. Desværre ikke mere. Hvis nogen har oplevet mere, da venligt en PM til mig.

Hilsen Aalborg

betyder det, at der er Thaimassage i både Vesterkirkestræde 2, 6 og 10?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Ja. Åbenbart. Jeg har besøgt Sum i den nye forretning, der hedder OUE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
skrivemabbi skrev, for 5 timer siden:

betyder det, at der er Thaimassage i både Vesterkirkestræde 2, 6 og 10?

Ja precis, nu kan man surfe, uden besøg Kirken :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...