Hop til indhold
jonasn

Fake / real?

Recommended Posts

Det er en blanding af fake og rigtige billeder, vil jeg tro. Profilbilledet er fake men de fleste andre er "rigtige". Jeg har i hvert fald fundet en Instagram profil på en pige, der hedder Melanie med de billeder.

Så der skal tages en for holdet jonasn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en blanding af fake og rigtige billeder, vil jeg tro. Profilbilledet er fake men de fleste andre er "rigtige". Jeg har i hvert fald fundet en Instagram profil på en pige, der hedder Melanie med de billeder.

Så der skal tages en for holdet jonasn :)

Min næse siger mig nu, at det her er 100 % fake. For det første fordi det er for godt til at være sandt, for det andet fordi der tilbydes girlfriend experience for 500. Det har været hovedreglen ved en række falske profiler, at de har tilbudt det. Bortset lige fra det søde Rødovre kartel (der senere flyttede til både Valby og Brønshøj), hvor girlfriend experience til 500 betød sex uden kondom. Hvis det er det samme, der menes her, så er det helt sikkert fake. En pige, der ser sådan ud, ville aldrig have brug for at tilbyde den mere risikable ydelse for at skaffe kunder.

Derudover er det jo ikke nogen garanti for rigtige billeder, at man kan finde en instagram-profil. Der bliver tit neglet billeder fra nogle af de flotte instragram-piger til brug for falske annoncer. Du må også se på, hvor hun er fra. Er pigen bag instragram-profilen fra USA, Frankrig eller lignende rige lande? Så er det helt sikkert fake. Er hun fra Ungarn, så kan det måske være rigtigt...

Kan du se, hvor hun er fra Denmand? Du må gerne linke til instagram-profilen. Under alle omstændigheder er det jo nogle gode billeder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er i hvert fald her at billederne "kommer fra": http://ink361.com/app/users/ig-1739817103/photos

Da det hele er offentligt tilgængeligt antager jeg, at det er ok at linke til det.

Der er et hav af gode billeder. Ser europæisk ud. Det bliver brugt en del tysk. Det er da i hvert fald en vovet offentlig profil. Men derfor kan de jo sagtens være stjålet til annoncen.

En eller anden bør se hvad man i praksis møder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...