Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 Her er en virkelig spøjs observation, som jeg ikke ved andre sexkunder har bemærket. Jeg har, ikke mange gange men flere gange, observeret at glædespiger har kapsler med fiskeolie liggende. F.eks. i en skål på natbordet eller i skuffen med kondomer.Nogen der ved hvorfor...? Ok, det er sundt, godt for knogleledene, men nogen anden årsag...?Eller er det overhovedet fiskeolie...?Andre som har bemærket det....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 3. September, 2015 Og du er sikker på, at det er fiskeolie-kapsler og ikke duftperler, duftsten eller lignende? (Altså ikke fiskeduft-perler.... ) Mvh,/Gina. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2015 Det er bedre, at der dufter af en blanding af røv og Lavendel, end bare af røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 (edited) Og du er sikker på, at det er fiskeolie-kapsler og ikke duftperler, duftsten eller lignende? (Altså ikke fiskeduft-perler.... ) Mvh,/Gina.ret sikker. Netop det moment hvor skuffen åbnes for at tage et kondom frem, ruller der også fiskeolie-piller rundt i skuffen. Jeg overvejede om det var et eller andet trick for at styrke immunforsvaret når hun dagligt er i nærkontakt med flere potentielle baktier end andre mennesker er. Men det burde være C vitaminer så.Hvordan ser poppers ud? Har aldrig set dem. Redigeret 3. September, 2015 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2015 Den der smører godt, kører godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2015 (edited) ret sikker. Netop det moment hvor skuffen åbnes for at tage et kondom frem, ruller der også fiskeolie-piller rundt i skuffen. Hvordan ser poppers ud? Har aldrig set dem.De er i en lille flaske, du stikker snotten ned i. https://pbs.twimg.com/profile_images/686231354/poppers.jpg Redigeret 3. September, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 De er i en lille flaske, du stikker snotten ned i. https://pbs.twimg.com/profile_images/686231354/poppers.jpgSå må det være fiskeolie. Måske er jeg bare den eneste som har bemærket det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 3. September, 2015 ret sikker. Netop det moment hvor skuffen åbnes for at tage et kondom frem, ruller der også fiskeolie-piller rundt i skuffen. Jamen, perler og sten ruller da også. Men hvis du er sikker på, at det er fiskeoliekapsler, der ligger løst i skuffen, hvorfor er du så i tvivl, om det også er det, der ligger i skålen? Prøv evt næste gang at spørge, om du må smage. Måske får du makrel - måske får du syntetiske blomster. Måske får du endda svar på din undren. Mvh,/Gina. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 Jamen, perler og sten ruller da også. Men hvis du er sikker på, at det er fiskeoliekapsler, der ligger løst i skuffen, hvorfor er du så i tvivl, om det også er det, der ligger i skålen? Prøv evt næste gang at spørge, om du må smage. Måske får du makrel - måske får du syntetiske blomster. Måske får du endda svar på din undren. Mvh,/Gina.Hvorfor pokker skulle du også lige komme med det indlysende svar?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. September, 2015 Her er en virkelig spøjs observation, som jeg ikke ved andre sexkunder har bemærket. Jeg har, ikke mange gange men flere gange, observeret at glædespiger har kapsler med fiskeolie liggende. F.eks. i en skål på natbordet eller i skuffen med kondomer.Nogen der ved hvorfor...? Ok, det er sundt, godt for knogleledene, men nogen anden årsag...?Eller er det overhovedet fiskeolie...?Andre som har bemærket det....?jeg er pænt sikker på det ikke er fiskeoliekapsler, for hvis de bliver fugtige - bare minimalt fugtige - så bliver kapslerne porøse og risikerer at revne når de bliver mast eller trykket pådet har jeg prøvet en enkelt gang hvor jeg tabte et glas og manglede.... en ... kapsel som e af kattene fandt et par dage senere... kan IKKE anbefales den lugt der kommer ud af de kapsler tror jeg ikke er noget nogen glædespige ville risikere at have liggene.... altså tænk engang på hvad anmeldelserne ville sige om "lugt af gammel fisk" jeg kan lige se det for mig hvis uheldet skulle være ude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 jeg er pænt sikker på det ikke er fiskeoliekapsler, for hvis de bliver fugtige - bare minimalt fugtige - så bliver kapslerne porøse og risikerer at revne når de bliver mast eller trykket pådet har jeg prøvet en enkelt gang hvor jeg tabte et glas og manglede.... en ... kapsel som e af kattene fandt et par dage senere... kan IKKE anbefales den lugt der kommer ud af de kapsler tror jeg ikke er noget nogen glædespige ville risikere at have liggene.... altså tænk engang på hvad anmeldelserne ville sige om "lugt af gammel fisk" jeg kan lige se det for mig hvis uheldet skulle være ude ok ok næste gang jeg er ude for det, så gafler jeg nogle stykker og uploader det som bevismateriale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 3. September, 2015 ok ok næste gang jeg er ude for det, så gafler jeg nogle stykker og uploader det som bevismateriale. hehehe.... foreslår du åbner en..... hvis du fortryder og lugter af industrihavn i 5 dage - så ved du at du havde ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. September, 2015 Nej, det er ikke fiskeolie. Men du har ret i at det er piller der virker lidt bedre for nogle end andre, har jeg fået fortalt af et par piger. Det er ikke kun til pigen, det er lige så meget til manden. Men prøv at søg på nettet. Så finder du ud af hvad det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9521 Skrevet 3. September, 2015 Jeg overvejede om det var et eller andet trick for at styrke immunforsvaret når hun dagligt er i nærkontakt med flere potentielle baktier end andre mennesker er. Men det burde være C vitaminer så.Nej. C-vitamin hjælper ikke på det, men D-vitamin (=fiskeolie) gør (styrker forsvar mod infektioner).Det meste i kapsler er harskt, jf Jasmins erfaring, så det er penge ud ad vinduet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. September, 2015 Det er stikpiller......mod sur røv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 (edited) Det er stikpiller......mod sur røv!ha ha for real..??? Det må være et godt tegn at pigerne aldrig har stukket en pille op i røven på mig. sådan nogle...? http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Y2bZpymRL._SY355_.jpg Redigeret 3. September, 2015 af Tip toe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2015 ha ha for real..??? Det må være et godt tegn at pigerne aldrig har stukket en pille op i røven på mig. sådan nogle...? http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Y2bZpymRL._SY355_.jpg Husk de skal ud af beholderen før du stikker dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5552 Skrevet 3. September, 2015 Husk de skal ud af beholderen før du stikker dem Kommer vel ad på hvor stor røvhullet er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. September, 2015 Husk de skal ud af beholderen før du stikker dem nej tak, jeg har kun fået ros over min røv. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. September, 2015 (edited) .... Måske får du makrel - måske får du syntetiske blomster. Måske får du endda svar på din undren. Måske endda en skælsættende oplevelse Redigeret 3. September, 2015 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 3. September, 2015 Mon ikke det er til de mænd der mener at fisse lugter af fisk? Så kan de få lugt for sagen hvis de er i tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2015 Mon ikke det er til de mænd der mener at fisse lugter af fisk? Så kan de få lugt for sagen hvis de er i tvivl.Jeg mener nu at det er fisk der lugter af fisse - frisk fisk altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg