Hop til indhold
Tip toe

Glædespiger og fiskeolie????

Recommended Posts

Her er en virkelig spøjs observation, som jeg ikke ved andre sexkunder har bemærket. Jeg har, ikke mange gange men flere gange, observeret at glædespiger har kapsler med fiskeolie liggende. F.eks. i en skål på natbordet eller i skuffen med kondomer.

Nogen der ved hvorfor...? Ok, det er sundt, godt for knogleledene, men nogen anden årsag...?

Eller er det overhovedet fiskeolie...?

Andre som har bemærket det....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du er sikker på, at det er fiskeolie-kapsler og ikke duftperler, duftsten eller lignende? ;)

(Altså ikke fiskeduft-perler.... :( )

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du er sikker på, at det er fiskeolie-kapsler og ikke duftperler, duftsten eller lignende? ;)

(Altså ikke fiskeduft-perler.... :( )

 

Mvh,

/Gina.

ret sikker. Netop det moment hvor skuffen åbnes for at tage et kondom frem, ruller der også fiskeolie-piller rundt i skuffen. 

Jeg overvejede om det var et eller andet trick for at styrke immunforsvaret når hun dagligt er i nærkontakt med flere potentielle baktier end andre mennesker er. Men det burde være C vitaminer så.

Hvordan ser poppers ud? Har aldrig set dem.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

ret sikker. Netop det moment hvor skuffen åbnes for at tage et kondom frem, ruller der også fiskeolie-piller rundt i skuffen. 

Jamen, perler og sten ruller da også. :D 

Men hvis du er sikker på, at det er fiskeoliekapsler, der ligger løst i skuffen, hvorfor er du så i tvivl, om det også er det, der ligger i skålen? Prøv evt næste gang at spørge, om du må smage. Måske får du makrel - måske får du syntetiske blomster. Måske får du endda svar på din undren. ;)

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, perler og sten ruller da også. :D 

Men hvis du er sikker på, at det er fiskeoliekapsler, der ligger løst i skuffen, hvorfor er du så i tvivl, om det også er det, der ligger i skålen? Prøv evt næste gang at spørge, om du må smage. Måske får du makrel - måske får du syntetiske blomster. Måske får du endda svar på din undren. ;)

 

Mvh,

/Gina.

Hvorfor pokker skulle du også lige komme med det indlysende svar?. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er en virkelig spøjs observation, som jeg ikke ved andre sexkunder har bemærket. Jeg har, ikke mange gange men flere gange, observeret at glædespiger har kapsler med fiskeolie liggende. F.eks. i en skål på natbordet eller i skuffen med kondomer.

Nogen der ved hvorfor...? Ok, det er sundt, godt for knogleledene, men nogen anden årsag...?

Eller er det overhovedet fiskeolie...?

Andre som har bemærket det....?

jeg er pænt sikker på det ikke er fiskeoliekapsler, for hvis de bliver fugtige - bare minimalt fugtige - så bliver kapslerne porøse og risikerer at revne når de bliver mast eller trykket på

det har jeg prøvet en enkelt gang hvor jeg tabte et glas og manglede.... en ... kapsel som e af kattene fandt et par dage senere... kan IKKE anbefales :) 

den lugt der kommer ud af de kapsler tror jeg ikke er noget nogen glædespige ville risikere at have liggene.... altså tænk engang på hvad anmeldelserne ville sige om "lugt af gammel fisk" :) 

jeg kan lige se det for mig hvis uheldet skulle være ude :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er pænt sikker på det ikke er fiskeoliekapsler, for hvis de bliver fugtige - bare minimalt fugtige - så bliver kapslerne porøse og risikerer at revne når de bliver mast eller trykket på

det har jeg prøvet en enkelt gang hvor jeg tabte et glas og manglede.... en ... kapsel som e af kattene fandt et par dage senere... kan IKKE anbefales :) 

den lugt der kommer ud af de kapsler tror jeg ikke er noget nogen glædespige ville risikere at have liggene.... altså tænk engang på hvad anmeldelserne ville sige om "lugt af gammel fisk" :) 

jeg kan lige se det for mig hvis uheldet skulle være ude :):):) 

ok ok næste gang jeg er ude for det, så gafler jeg nogle stykker og uploader det som bevismateriale. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok ok næste gang jeg er ude for det, så gafler jeg nogle stykker og uploader det som bevismateriale. :D

hehehe.... foreslår du åbner en..... hvis du fortryder og lugter af industrihavn i 5 dage - så ved du at du havde ret :):):):):):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er ikke fiskeolie. Men du har ret i at det er piller der virker lidt bedre for nogle end andre, har jeg fået fortalt af et par piger. Det er ikke kun til pigen, det er lige så meget til manden. Men prøv at søg på nettet. Så finder du ud af hvad det er ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg overvejede om det var et eller andet trick for at styrke immunforsvaret når hun dagligt er i nærkontakt med flere potentielle baktier end andre mennesker er. Men det burde være C vitaminer så.

Nej. C-vitamin hjælper ikke på det, men D-vitamin (=fiskeolie) gør (styrker forsvar mod infektioner).

Det meste i kapsler er harskt, jf Jasmins erfaring, så det er penge ud ad vinduet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Måske får du makrel - måske får du syntetiske blomster. Måske får du endda svar på din undren. ;)

Måske endda en skælsættende oplevelse :-D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mon ikke det er til de mænd der mener at fisse lugter af fisk? Så kan de få lugt for sagen hvis de er i tvivl.:-D

Jeg mener nu at det er fisk der lugter af fisse - frisk fisk altså :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...