Hop til indhold
Guest Spooney

Cat - Haderuppigerne

Recommended Posts

Guest Spooney

Hejsa folkens

Jeg er netop vendt tilbage fra en helt og aldeles behagelig, fantastisk, ja direkte vidunderlig oplevelse hos Cat.
Jeg ville have brugt ordet enestående, men da jeg regner med at gentage successen, ville det være lidt malplaceret. 

Det hele startede med at jeg, vanen tro, skrev til den valgte pige og spurgte til pris. Det gør jeg altid for at undgå ubehagelige øjeblikke under selve besøget. 
Vi fik hurtigt en dialog igang med små jokes og smileys til alle. En helt anden oplevelse end de normale 1 stavelses beskeder, man normalt får kastet tilbage.

Fik aftalt en tid og kørte glad afsted. Ankommer til stedet, der ganske vist ligger lidt åbent, men som til gengæld har en meget diskret parkeringsplads. Uvendigt ser det ikke ud af meget, indvendigt er det rigtig fint og flot. 

Bliver vist ind i hyggerummet og efter ganske kort tid kommer Cat ind til mig. og DAMN hvor ser hun fræk og lækker ud. Nu er jeg jo ligesom 97% af alle andre mænd glade for bryster og der skal da absolut heller ikke lægges skjul på at Cat's helt og aldeles fantastiske patter hurtigt fangede min opmærksomhed. Normalt ville jeg bruge det mere stuerene udtryk "Bryster", men de imponerende forlygter, som Cat render rundt med skal ikke bides af med en standard titel. De fortjener at blive hyldet som PATTER! 

Da jeg endelig fik revet mine øjne væk fra hendes kavalergang (hvor en nipple kæmpede for at komme ud og lege) kunne jeg se, at hun også er en rigtig smuk pige. Et virkelig kønt ansigt og en nydelig figur. 

Hun tog smilende imod mig og med det samme var der bare kanon kemi imellem os. 

Selve sexen vil jeg ikke gøre det store ud af. Det var helt og aldeles fantastisk i alle ender og kanter og jeg gik derfra med et kæmpe smørret grin, som jeg endnu ikke er sluppet af med. 
Jeg fik godt og vel den tid jeg betalte for og det er så klart de bedste penge jeg nogensinde har brugt i denne branche. 

Normalt plejer jeg at stille mig lidt uforstående overfor den præference mange har for danske piger. Nu forstår jeg det lidt bedre. Min præference er bare mere snæver. Lad mig beholde Cat også kan i få resten :-)

 

Hun får, naturligvis, min absolut varmeste anbefalinger med herfra. 

Udseende: 10/10 - ansigt, bryster og krop var alt sammen helt i top.
Sex: 10/10 - Kanon, hele vejen igennem. Dejligt blowjob, tilpas dybt og ingen tænder. God og stram, da vi kom til selve akten. Også at se de bryster hoppe lige foran i cowgirl :-D
Gentagelse: JA for satan. Lige så snart jeg har sparet sammen og Cat igen er at finde her i det vestjyske. 

 

Spooney - Over and out.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...