Hop til indhold
HG Wells

Grænsesøgende sukkerpige fra Aalborg

Recommended Posts

I mandags havde jeg besøg af en sød, dejlig, smuk, småbuttet pige fra Aalborg. Jeg vil ikke give hendes navn, men blot sige at hun var dejlig, grænsesøgende og lidt svær at få i tale. 

Da hun i sin tid dukkede op på forum, sendte jeg hende straks en besked. Jeg forklarede at jeg gerne ville møde hende, og at hun skulle sidde på en stol, i en smuk kjole, med bind for øjnene, og med sin lejlighedsdør ulåst. 

Noget tid senere fik jeg (endelig) svar tilbage, at den var hun med på. Vi snakkede frem og tilbage, og blev enige om at jeg skulle besøge hende i onsdags. Dagen før sender hun en besked om at menstruationen var sat ind og at vi blev nødt til at udsætte. Jeg svarer tilbage at selvfølgelig, det er helt okay, no worries - og så hører jeg ikke noget til hende. Bliver utålmodig, sender sms'er, ringer, beskeder på SD forum, men ingenting, før mandag. 

Det er den eneste dag jeg kan i hele ugen, og hun kan heldigvis også - så det er super. Det er så dog nødt til at være hos mig pga. RW ting. Ok. Hun kan låne en bil og trucker sydover. Yes endelig. Klokken bliver syv og hun kommer ind, halvvåd pga. regnvejret og pissesød og dejlig. 

Jeg giver hende bind for øjnene og fører hende ind i mit soveværelse, hvor hun får en endefuld, først på sine leghins, så på sine trusser og til sidst, på sin bare dejlige ende. Hun piver og klynker, og presser sig mod mig, mens jeg svinger hånden over hendes bag og det er bare pisse erotisk. De to gange hvor jeg før har spanket nogen, har det tydeligvis ikke været kvinder der nød det - for det her, det er bare åndsvagt sjovt. 

Hun smider resten og sit tøj. Jeg rejser mig bag hende med min ny indkøbte lille ruskinds nihalede kat, og giver hende en omgang. Mere klynk og erotisk stønnen fra den smukke, dejlige pige. Jeg beslutter mig for at hun da også skal belønnes lidt, så jeg leger lidt med hendes meget våde og åbne mis. 

Hunvender sig på ryggen og jeg hælder varm fyrfads voks ud over hendes bryster og mave, og det er så lækkert at se hendes svagt åbne mund i tydelig glæde over den erotiske følelse. Jeg smider tøjet, spreder hendes ben og begynder at slikke hende. Smidder et par fingre op, og finder klitoris. Pludselig, med et, trækker hele hendes vagina sig sammen og hun kommer og ud flyder det med fissesaft. Jeg bliver ved med at slikke og fingrekneppe hende, og hun bliver. Pigen er tydeligvis ikke til at stoppe når først hun er gået i gang. Jeg ender med fissesaft ud over halvdelen af sengen, i hele skæget, i munden og på fingrene. 

Pænt stiv beder jeg hende om at sutte mig af, hvilket hun gør til ug, kryds og slange. Fuck hvor var det dejligt - hende skal jeg klart se igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Perfekt sådan skal SD leg være - gensidig varm og dejligt i forståelse med hinanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kære HG Wells

dette indlæg er lige til de grå sider :-) smid et profli navn eller bed admin om at sætte din novelle over i sektionen med hyggesnak ! det er spild af tid at åbne denne annoce selvom det sevfølgeligt er velskrevet og det ser ud til du havde en gåd oplevelse

Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

dette indlæg er lige til de grå sider :-) smid et profli navn eller bed admin om at sætte din novelle over i sektionen med hyggesnak ! det er spild af tid at åbne denne annoce selvom det sevfølgeligt er velskrevet og det ser ud til du havde en gåd oplevelse

Kære Anders Jensen

dette indlæg er lige til de generel debat/feedback om eroguide :-) opret en tråd eller bed admin om at sætte dit indlæg over i den relevante sektion! det er spild af tid at åbne denne annoce [?] selvom det sevfølgelig[t] er [nogenlunde] skrevet og det ser ud til du havde en dårlig oplevelse

 Bebop

PS: Nåh, nej du har jo allerede oprettet flere tråde og skrevet det samme som svar før. Alternativt kan du give op, for der er vist ikke stemning for at følge din opfordring. Jeg håber i hvert fald ikke HG Wells eller andre gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Totalt intetsigende indlæg som ikke kan bruges til noget som helst.
Du vil gerne fortælle at du har klasket en pige i måses - og hvad så...
Spild af sever plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kære Anders Jensen

dette indlæg er lige til de generel debat/feedback om eroguide :-) opret en tråd eller bed admin om at sætte dit indlæg over i den relevante sektion! det er spild af tid at åbne denne annoce [?] selvom det sevfølgelig[t] er [nogenlunde] skrevet og det ser ud til du havde en dårlig oplevelse

 Bebop

PS: Nåh, nej du har jo allerede oprettet flere tråde og skrevet det samme som svar før. Alternativt kan du give op, for der er vist ikke stemning for at følge din opfordring. Jeg håber i hvert fald ikke HG Wells eller andre gør.

Kære Bebob

Det er direkte feedback til ham der skirver indlæget - lidt i stil med når man skriver "fedt review - tak for deleren" her skriver jeg bare "lorte indlæg - ikke spor tak" og det høre ikke hjemme under debat det er feedback til det konkrete indlæg

men det kan da godt være jeg også skal starte en general debat op for det er sgu irriterende med alle disse erotiske noveller i en sektion for anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

men det kan da godt være jeg også skal starte en general debat op for det er sgu irriterende med alle disse erotiske noveller i en sektion for anmeldelser

Det har du jo allerede gjort. Jeg bliver helt bekymret på dine vegne over at du ikke kan huske, hvad du selv skriver:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/41461-sugerdaters-anmeldelser-uden-profilnavn-referece-bør-slettes-eller-væk-fra-anmeldelser/?do=findComment&comment=332013

Derfor forstår jeg bedre, at du skriver:

Det er direkte feedback til ham der skirver indlæget -

Sådan mener du det "måske," men så er det du skal huske på, at ejeren af sitet åbenbart synes det er fint nok som det er. Derfor virker det sært at du beder om noget, som andre brugere har det fint med. Som sædvanlig kan man jo svare dig, at du bare kan droppe at læse dette underforum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

det kan jeg da godt huske - jeg kommeterer bare hvert indlæg jeg synes er tåbeligt og værdiløst

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan jeg da godt huske - jeg kommeterer bare hvert indlæg jeg synes er tåbeligt og værdiløst

Og det er klogt og værdifuldt? (Spørgsmålet er retorisk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Og det er klogt og værdifuldt? (Spørgsmålet er retorisk)

Som erotiske noveller indsat under anmeldelser ??? hvad giver de af værdi endet en et jern på når man læser det .....

Kedeligt trend når det kunne have reel værdi hvis der var rigtige anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som erotiske noveller indsat under anmeldelser ??? hvad giver de af værdi endet en et jern på når man læser det .....

 

Har du glemt svaret, for du har fået det de mange gange du tidligere har rejst det spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Har du glemt svaret, for du har fået det de mange gange du tidligere har rejst det spørgsmål?

Som erotiske noveller indsat under anmeldelser ??? hvad giver de af værdi endet en et jern på når man læser det .....

Undskydl BLebob - det var et retorisk spørgsmål, men det havde jeg regnet med du ville fatte når du selv evnede at stille dem

og når vi taler dårlig hukommelse - så har du jo også spurgt mig ca 100 gange om jeg har glemt jeg har svaret men du bliver jo ved - og jeg vil OGSÅ have det sidste ord her

flyt jeres noveller til debat så de ikke fylder under anmeldelser

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

I må sætte jer sammen og lave en hel samling skønne tekster

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

 

 

 

 

He he :-) ikke dårligt - jeg komplementerer da novellerne :-) og opfordre til at højne niveauet så det går fra novelle til anmeldelse ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...