Hop til indhold

Recommended Posts

Fra EB og http://side6.dk/resultatside/?q=divas finder man pigen på billedet. høflig og langbenet polsk pige, der kan engelsk og tysk- førstnævnte mest forståeligt.

Bestilte fransk og dansk til 600, men var fristet af græsk til 800. Blowjobbet ikke det vilde, mest til formål at gør mig klar, tror jeg. Katie stillede sig doggy på sengen og det passede mig fint, da hendes bagdel er bedre end hendes faste B-ungpigebryster. Meget indlevende med ægte støn, når jeg var i bund. Især da jeg tog hendes arme og trak dem bagud, mens vi bollede.

Ind og ud på et kvarter og det er OK til prisen, når trykket skal tages.

Sød pige, som flere af de polske på denne lokalitet har været. Man skal ikke forskrækkes af den tandløse polske mutti, der åbner :-)

D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det tur til at besøge "Claudia" i Nr. Alslev http://side6.dk/resultatside/?q=divas.

Det er næppe pigen på foto, men en mere solid model og lagt fra lige så køn (men ikke grim heller). Blondine, store naturlige E-skåle, store lår, stor numse og mave. Meget lys i huden og vel 30; polsk pige.

Gav 600 for fransk+dansk, ville man have græsk kostede det 800 (som tillæg 500).

Jeg valgte at lade hende gøre arbejdet og kunne så koncentrere mig om hendes store bryster, jeg gerne måtte ælte og tage i munden. Hun var hurtig med at få gummi på. BJ var OK, ikke mere. Så red hun mig, mens jeg havde hendes store meloner :-) i ansigtet og legede med dem eller hendes fyldige bagdel. Som trængende "yngling" kom jeg hurtigt og det er altid højlydt. Dette var pigen vist ikke vant til, for hun grinede næsten lige så højlydt. Lidt komisk, men jeg valgte at det det som sådan og det ødelagde ikke oplevelsen for mig.

Hun er her 3 dage endnu, men jeg behøver ikke at komme igen. Stedet er fint, ugenert og nemt at komme til.

D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...