Hop til indhold
Hanssi

Gift kone i sit første gangbang - Vejle

Recommended Posts

Den er kort nævnt i en anden tråd om fru Anne samme dag.

Du har ret, det ser fristende ud, men det skal det også når det skal konkurrere med Anne som var annonceret da denne kom op...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med i går i Vejle med den gifte kone. Det var en dronning indenfor gangbang, sikken en flot pige, fantastiske former, en rigtig kvinde.

Selve gangbanget var fantastisk, hun blev ført ind i rummet, i frækt undertøj og bind for øjnene, og vi begyndte at tage det af hende, damm hvor var hun liderlig, det var den ægte vare. De næste 2 timer blev hun taget i alle huller, og hun fik mange ladninger i munden, som hun slugte. Hun fik prøvet en sandwish, efter hendes eget ønske.

Hendes mand var tilstede, men efter en time blev det for meget for ham, så han kom hurtig af tøjet og deltog i løjerne.

Jeg tømte mig i hendes mund, og gik på toiletet, da jeg kom ud igen så jeg 2 fyre der samtidig kom i munden på hende, hun havde sperm i hele ansigtet, og hånden legede med missen. Det var et perfekt gb, med en rigtig god atmosfære, vi der kom fik en fantastisk oplevelse.

Tak for en dejlig dag, håber der kommer et nyt gb med Rie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undre mig lidt ??? jeg havde tilmeldt mig sammen med en kammerat og skulle have besked om adressen 3 timer inden start på gangbang , men hverken ham eller mig fik nogen besked ??? syntes måske det er noget useriøst og der burde tænkes på at os deltager planlægger at man eventuelt skal have fri fra arbejde + måske en lille plade til kone eller kæresten og ikke mindst at man glæder sig til et frækt event. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
bakkely skrev, den 10/9/2015 at 12:32:

Jeg undre mig lidt ??? jeg havde tilmeldt mig sammen med en kammerat og skulle have besked om adressen 3 timer inden start på gangbang , men hverken ham eller mig fik nogen besked ??? syntes måske det er noget useriøst og der burde tænkes på at os deltager planlægger at man eventuelt skal have fri fra arbejde + måske en lille plade til kone eller kæresten og ikke mindst at man glæder sig til et frækt event. 

der er kommet mistanke om at brugeren som kalder elsker gb desværre er ham som kaldte sig gb peter.. siger bare som det er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, for 12 timer siden:

der er kommet mistanke om at brugeren som kalder elsker gb desværre er ham som kaldte sig gb peter.. siger bare som det er..

Hvem er kommet med den mistanke? Man kan jo få mistanke om, at mistanken er mistænkelig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 23 timer siden:

Hvem er kommet med den mistanke? Man kan jo få mistanke om, at mistanken er mistænkelig :shock:

Ha ha :-D 

Ja jeg ved ikke hvor den mistanke kommer fra ??? er der ikke noget med at gppigen , er den tidligere Mille og at hun havde en uenighed med gp peter :-o og nu har et horn i siden på ham.......så den mistanke , har jeg personligt en mistanke om , kommer fra den som har en mistanke om noget helt andet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...