Hop til indhold
Dick Princess

Kvinder står i kø: Bortført og tvunget til sex

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det er fedt for de der har den lyst. 

Jeg ville aldrig deltage, medmindre jeg blev ført ned i kælderen og misbrugt af mange kvinder - nå ja et par mænd er da ok. 

Skønt der den mulighed, for de der lyster. Chancen for at prøve det er der, og duer det ikke, så kan man jo blot stå af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fedt for de der har den lyst. 

Jeg ville aldrig deltage, medmindre jeg blev ført ned i kælderen og misbrugt af mange kvinder - nå ja et par mænd er da ok. 

Skønt der den mulighed, for de der lyster. Chancen for at prøve det er der, og duer det ikke, så kan man jo blot stå af. 

 

Århus, det kan også lade sig gøre, jeg har været med til at voldtage en mand på xx Dark, med påspændingsdildo.

Vi var 21 piger han fik tur af :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århus, det kan også lade sig gøre, jeg har været med til at voldtage en mand på xx Dark, med påspændingsdildo.

Vi var 21 piger han fik tur af :-)

Jeg har været med til at "bortføre og voldtage" en kvinde, vi har det på film (det er selvfølgeligt aftalt og accepteret af kvinden på forhånd), men det var meget "realistisk" for hun sparkede og vred om sig...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Apropos, kvinder som bliver bortført og tvunget til sex.... er det ikke dem Jasmin snakke om er på klinikkerne -- i den anden tråd :P (Roxy ville jo ikke...)

Nille for fanden da. Alt er ikke sjov og smileys. Skæg for sig og snot for sig, blandt voksne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du mener blandt gamle ? :lol:

Man er ikke gammel fordi man er voksen, man er ikke voksen fordi man sovser alt ind i glatsnak og små gule mænd. 

En gang imellem er der nødvendigt at tage tingene alvorligt, selv om det er nemmest at skøjte hen over verdens ubehagelig bumps med en smart bemærkning og et symbol. Derved slipper man så bekvemt for at tage stilling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er ikke gammel fordi man er voksen, man er ikke voksen fordi man sovser alt ind i glatsnak og små gule mænd. 

En gang imellem er der nødvendigt at tage tingene alvorligt, selv om det er nemmest at skøjte hen over verdens ubehagelig bumps med en smart bemærkning og et symbol. Derved slipper man så bekvemt for at tage stilling. 

Jeg tager skam stilling til tingene: Stillingen er 69 :P

Hvis du er så alvorlig og tænker over tingene hvorfor har jeg ikke set dig taget stilling til Jasmins tråd om forbud mod klinikkerne ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

1. Jeg tager skam stilling til tingene: Stillingen er 69 :P

2. Hvis du er så alvorlig og tænker over tingene hvorfor har jeg ikke set dig taget stilling til Jasmins tråd om forbud mod klinikkerne ?

1. Ja det var lige hvad jeg havde forventet - plat i en alvorlig debat. Så skal vi bare have bordkanten, og albue, hånd, albue, hånd og så hånden op i armhulen og lave sjove pruttelyde. 

2. Det har jeg gjort utallige gange, senest i Sandras tråd, hvor jeg føler at mine kommentarer og meninger passer bedre til temaet. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Ja det var lige hvad jeg havde forventet - plat i en alvorlig debat. Så skal vi bare have bordkanten, og albue, hånd, albue, hånd og så hånden op i armhulen og lave sjove pruttelyde. 

2. Det har jeg gjort utallige gange, senest i Sandras tråd, hvor jeg føler at mine kommentarer og meninger passer bedre til temaet. 

Tja vi har hver vores stil... temaet er det samme i Sandras og Jasmins tråd, begge tråde bør flettes sammen, i stedet for 2 separate tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja vi har hver vores stil... temaet er det samme i Sandras og Jasmins tråd, begge tråde bør flettes sammen, i stedet for 2 separate tråde.

Jep, enig - og punkt 1???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg synes generelt det er fedt når Kvinder erkender deres lyster og springer ud i det. Desværre for mange som ikke har forståelsen for Fissen kan bruges til andet end at tisse med.. og hvis de endelig bruger den til andet, har det en form for pris :?

Ovenstående… måske det ville være fedt at prøve som Mand, skal nok være i situationen for at vurdere det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja vi har hver vores stil... temaet er det samme i Sandras og Jasmins tråd, begge tråde bør flettes sammen, i stedet for 2 separate tråde.

Ville ende i ren catfight :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...