Hop til indhold
Guest Joorn

Storegade 22 Lemvig

Recommended Posts

Guest Joorn

Så kommer den sidste opdatering i rækken for denne gang fra mig i det vestjyske:smile:

 

Denne gang gik turen så til Lemvig og klinikken på Storegade 22 - Tlf. 91 839 088 :-)

 

Super fin lille klinik, den dag, med to små kække snaksaglige og ret pæne slanke thaipiger, som jeg vil skyde til at være mellem 30 og 40 år:wink:

Ved ikke om der er andre en de to, som der var på arbejde den dag, eller om der skulle være flere som arbejder på klinikken der?

Måske ikke den bedste beliggenhed til en klinik, da den ligger lige over for banegården og holdepladsen til busserne?

Men på den anden side, er man ikke sart, hvad det angår, så er klinikken ret nemt af finde og der er gode parkeringsmuligheder tæt på stedet:-)

 

Havde ringet i forvejen og bestilt tid til en omgang massage, ankom til tiden og blev modtaget af de to søde smilende thaipiger:smile:

Kort tid efter jeg havde fået mit tøj af og lagt mig til rette på briksen, fik jeg lagt et håndklæde på "nummeren" og så gik den yngste af pigerne ellers i gang med mine ben

Efter kort tids massage, kom den anden pige også ind og hen til briksen og spurgte om det var ok med mig, at de begge gav mig massage på samme tid?

Det havde jeg bestemt ikke noget imod. Var faktisk helt vild dejligt, at mærke fire hænder, som gav en massage:wink::smile: Kan virkelig anbefales!!

 

Fik flere søde bemærkninger om min bagdel, krop osv. og nogle bemærkninger på thai, som jeg desværre ikke forstår;-)

Håber da og tror, at det var noget pænt de snakkede om?:-P

 

Efter et kvarters tid forlod den ene af dem dog briksen igen og jeg var så alene med den første pige igen

 

Fik en super lækker medium hård massageoplevelse, uden alt for meget olie pjaskeri og da tiden næsten var brugt, fik jeg tilbud om ekstra:wink::-P

Jeg valgte en ekstra ydelse til 400,- oven i prisen på massagen

Kunne også have valgt en mindre ydelse til 300,- men syntes, at det var lidt dejligt med noget lidt anderledes en ved tidligere valg:wink:

Kunne måske også have valgt en lidt dyrere ydelse? Noget der måske skal prøves en anden god gang?

 

Inden jeg forlod stedet igen, fik jeg tilbud om noget at drikke, kaffe, vand, cola

 

Kunne jeg finde på at besøge stedet igen? JA, det er bare helt sikkert!!:-P

 

Håber min opdateringer her fra det vestjyske kan bruges til noget fornuftig?:-P

 

Jeg har selv haft stor fordel af de oplevelser, som i andre har haft og beskrevet og som man kan finde i det her forum:wink::-P

Kan i alle have en rigtig god dag

Hilsen Joorn

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Har selv haft en mindre heldigt besøg, men det er også så længe siden,  at jeg tror, der var andre ejere dengang. 

Vil da give dem et forsøgmere, når lejligheden byder sig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Joorn

Hej venner

Var lige forbi Storegade igen den anden dag og igen en super skøn behandling/betjening:smile:

Sød frisk flot smilende pige, på omkring de 30, lidt svært mht. at gætte alderen på nogle af dem og hendes navn kan jeg desværre heller ikke huske

Men behandlingen, den kan jeg sku`huske...:smile: og den var bare super lækker.;-):smile:

Fik også tilbud om "lidt" ekstra, som jeg tog imod og den del, var om muligt, endnu bedre en massagen..:wink::smile:

Hilsen Joorn

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Har besøgt klinikken. Bestilte tid. Men blev meget skuffet. Hun havde travlt med at få fri, da jeg var den sidste kunde den dag. Kommer der aldrig igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...