Hop til indhold
ims

Cat hampen pigerne/Haderup pigerne

Recommended Posts

jeg besøgte i Mandags cat som var i Hampen. Jeg har længe overvejet at besøge hende men nu skulle det altså være, måtte bare prøve at lege med de kæmpe bryster. Jeg mødte spændt op på adressen som ligger ret diskret. Hun tog smilende imod i noget frækt lingeri vi aftalte 30 min. vi fik pakket op til hendes dejlige bryster, som man desværre ikke kan se ordenlig på hendes billedere, Men jeg synes de er flot rigtig flot lavet. Tden gik med blowjob, 69er cowgirl.missionær og doggy, kydderet med tungekys. jeg måtte lige have et par pauser undervejs for ikke at komme for tidligt da hun var dejlig stram. Cat virker lidt stille til at starte med, men når man lige får varmet hende op, virker hun meget snaksaglig. Jeg nød i hvert fald de 30 minutter, og det virkede det også til hun gjorde. Jeg kan kun anbefalde Cat, og er ret sikker på jeg vil besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...