Hop til indhold

Recommended Posts

Niksen

ser ellers dejlig ud. Det må være i issans lokaler hun er. Måske der er sket noget nyt der. 

Takker for hint 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg var forbi i går, ikke noget at skrive hjem om, derfor skriver jeg her :)  da jeg stod i døren og tænkte, hva gør man lige? Går igen eller går ind og nøjes med massagen? Enten er de 2 ellers passer billedet ikke? Jeg tændte i hvert fald ikk på hende der tog imod men smag er jo åbenbart meget forskellig? Gik ind og fik go massage og endte med at sige ja til en håndtrold (dette er så ikk lige mig) og slet ikk da hun ikk formåede at gøre det ordentlig, hader bare når de stopper midt i man kommer og har mere travlt med at tørre af :/ ikke fordi dette skal menes som en dårlig oplevelse men blot min vurdering og måtte så bare glæde mig over den goe massage :)

Massage  9/10

sex           2/10

pigen        3/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der idag og smiler stadigvæk anmeddelse følger fuck man kan blive taget i røven

 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der idag og smiler stadigvæk anmeddelse følger fuck man kan blive taget i røven

 

venligst 8000

det tror jeg vi er flere der glæder os til at læse om :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...