Hop til indhold
Haddock

Magdalena

Recommended Posts

Har en aftale med denne fænomenale kvinde i morgen. Sidste dag hun er her i denne omgang.

Har nogen været forbi for at teste hendes 'dagsform' ?

du tyckte att det inte behövdes någon link? Alla vet vem "Magdalena" är?

Redigeret af DBCooper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har en aftale med denne fænomenale kvinde i morgen. Sidste dag hun er her i denne omgang.

Har nogen været forbi for at teste hendes 'dagsform' ?

Mener du min veninde? Min tidligere kollega? Eller min svigerinde? Eller er det en fjerde der hedder Magdalena? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan sgu da ikke være så svært - der er tråde om hende herinde i forvejen, fra tidligere besøg.

det er da spændende at gå på opdagelse !

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan sgu da ikke være så svært - der er tråde om hende herinde i forvejen, fra tidligere besøg.

det er da spændende at gå på opdagelse !

Nu er det jo dig der ønsker hjælp! Med lidt velvillig-/hjælpsomhed sammen med bare en anelse ydmyghed kommer man ofte langt (længere) med!

Magdalena er til oplysning for real. Billederne er dog photoshoppede og flere år gamle. Har ikke selv besøgt hende men en kammerat har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to gange før. Hun er meget smuk - modelansigt. Hendes silikonebryster er også virkelig godt lavet. Jeg vil skyde hende til at være i begyndelsen af 30'erne. 

Der er nogen, der mener, at hun er lidt kold, men det tror jeg skyldes hendes russiske ophav, hvor det er normalen ikke at smile meget. Det stik omvendte af latinoerne. Men det skal man ikke lægge noget i. Hun leverer en virkelig god service. 

Jeg ville besøge hende igen, hvis jeg kunne, men er desværre ude af landet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg mener også hun er i start '30'ne. Fantastisk smuk pige. Lidt tilbageholdende i starten, men varmer godt op, synes jeg. Meget sød at tale med. Men min erfaring med hende ligger altså et par år tilbage, så gælder kun såfremt hun ikke har ændret sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været hos hende, godt stykke tid siden, synes dog ikke hun er smukkere end hvad jeg har oplevet hos mansiongirls eller "thorsgade pigerne".

Hendes bryster er måske lige en tand for hårde til min smag.

Men jeg er også ret vild med de billeder hun har fået taget!

Redigeret af Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har anmeldt hende tidligere og været hos hende to gange. Way better than mansiongirls (smukkere og yngre). Sødere og mere GFE end thorsgade slænget.

Hvis man smigrer og taler lidt sødt til hende åbner hun op og er ikke kold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...