Bing 908 Skrevet 1. September, 2015 Jeg er begyndt at møde denne fejlmeddelelse ret ofte, både når jeg logger ind og når jeg skifter mellem siderne. Nogle gange kommer man ind efter en opdatering, andre gange 8-10 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. September, 2015 Jeg har aldrig set den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 117 Skrevet 1. September, 2015 Jeg fik den for 10 minutter siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. September, 2015 (edited) Bing har ret.Fik samme meddelelse for 1 time siden ca. Redigeret 1. September, 2015 af troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 590 Skrevet 1. September, 2015 jeg oplevede den også for lige omkring kl 19.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 1. September, 2015 Der er mig som sidder og laver nogle smårettelser, som er skyld i den fejl er dukket op nogle gange, her den seneste times tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 1. September, 2015 Jeg har heller ikke set den.Jeres kvote for brug af EG er måske opbrugt? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 1. September, 2015 Okay, så ved vi hvad det er. Den har nu været der før og syntes allerede det var omkring middag i dag første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg