Hop til indhold

Recommended Posts

Nææh, hvor adskiller hendes service sig fra, hvad man ellers oplever på thaiklinikker? Hu siger bare tingene ligeud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke enig X  da jeg var på knudsvej 19 i mandags og fik hele pakken der sluttede vi af med penismassage en massage der ikke skulle få liv i banditten igen men en massage som samtidig skulle hjælpe til at kunne holde længere før sædafgang så ikke helt det samme

Del dette indlæg

Link til indlæg

ikke enig X  da jeg var på knudsvej 19 i mandags og fik hele pakken der sluttede vi af med penismassage en massage der ikke skulle få liv i banditten igen men en massage som samtidig skulle hjælpe til at kunne holde længere før sædafgang så ikke helt det samme

Jeg forstår ikke dit indlæg. Af sproglige årsager.

Men vi er vel enige om, at man på (de allerfleste) thaiklinikker tilbydes HJ som et minimum. Så kan indsatsen forhøjes til et BJ alt efter temperament, og højeste trin er vel "hele pakken", eventuelt via B2B? Intet af dette reklameres der normalt med på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

penismassage har intet med HJ at gøre. jeg fik udført penismassage efter samleje, ikke for at få den op og stå igen men en bestemt massage som skulle få mig til og holde længere før en sædafgang, en massage man skal have hver dag i en periode så skulle det øge længden af samleje før udløsning.

Hun masserer bestemte steder på og omkring lillemand og hun trykker knoerne hårdt ned i lysken begge sider, gør lidt nas så banditten har ikke lyst til og rejse sig op og gå.

Er det tydeligt nok X ellers må du få forstanderen til og tyde det for dig, måske kan hun også vise dig det. Det var rart igen og snakke med dig

The rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...