Hop til indhold
Gæst

Thai i det sydsjællandske

Recommended Posts

Gæst

Efter et langt møde i Næstved, var jeg blevet lidt nysgerrig på om der mon var nogle gode thai butikker i omegenen, og efter lidt "googling" faldt jeg over denne; www.orchid-thaimasssge.dk

Det er jo en gammel kending her på forummet, der ejer stedet, og hun har da så vidt jeg husker også fået nogle hug for at være afstandstagen, sur, m.m:?.

Jeg ved ikke lige hvad der ansporede mig til at besøge stedet:shock:, især ikke med de anmeldelser jeg har set, men jeg måtte bare se om hun virkelig havde det her attitude problem som der er skrevet om herinde, og der var jo nok andre på arbejdet også, ud over Joy selv;-)(mener jeg hun hedder), men jeg oplevede hende nu som en sød og venlig, smilende pige den dag og når hun smiler er hun altså en rigtigt pæn pige i min optik.

Der var 2 andre piger på stedet og det var den anden pige i billed serien der skulle masserer mig, hun hører ikke til de mindste piger, men hun er heller ikke tyk, lidt robust bygget måske og da jeg følte mig lidt opstemt blev det til et mix af alm olie og B2B, afsluttet med et HJ. Det er ellers sjældent at jeg aftaler det hele på plads inden vi går igang, men det gjorde jeg altså nu:).

Hun klædte sig af, og alt imens hun lå der og skøjtede rundt på ryggen af mig kom Joy pludselig ind og deltog i løjerne:shock:, hun beholdt dog tøjet på, men spurgte om det var OK at de begge masserede mig hvilket jeg selvfølgelig svarede "ja da" til:-P. Jeg kunne virkelig ikke finde noget negativt på Joy, så hun har nok haft en god dag:) Den anden pige satte sig så ned i benenden og massere bag lår og lægge, mens Joy masserede skuldre og nakke. For pokker hvor kan Joy tage fat, og mens jeg lå og knirkede noget over Joy´s behandling, grinede hun og lagde hun sit hoved helt ned til mit øre og hviskede at jeg bare skulle nyde det, jeg ville få det rigtigt dejligt bagefter:).

Alt imens Joy var med i ca 10 min sludrede de to piger løs på thailandsk,og det fatter jeg ikke en meter af, så de kunne ha sagt hvad som helst:huh:.

Da Joy smuttede ud igen, var det blevet tid tid til vending og undervejs var der da også blevet tilbudt fuld pakke indtil flere gange, hvilket jeg hver gang takkede nej tak til. Efterhånden var vi kommet til det afsluttende og det gjorde hun altså rigtigt lækkert. Langsomt og med passion, liiiiige som jeg bedst kan lide det:mrgreen:, og jeg kunne mærke at det ikke ville varer ved ret meget længere, så jeg spurgte om lov til at slikke hende, DET skulle jeg ikke spørge om 2 gange:P og ret hurtigt fik vi byttet plads, og efter ca 10 min slikkeri og et par af mine legende fingre i hendes MEGET våde mis, kunne jeg mærke at hun kom, det kunne selvfølgelig godt være fake:mellow:, men hun skiftede fra at stønne til nærmest at klynke, derudover blev hun pludselig,om muligt, endnu mere våd:-P

Da hun havde "klynket" af byttede vi igen plads og så var det min tur til at modtage, og jeg var SÅ tændt efter at ha slikket hende, at der desværre kun gik ganske få minutter før at jeg skød kanonen af, så kraftigt at jeg ramte mig selv på brystkassen. Bagefter var der bad sammen med pigen i den jacuzzi der var opstillet i det samme værelse hvor behandlingen havde fundet sted. Jeg kunne godt finde på at komme tilbage hvis det flasker sig med flere møder i nærheden, kunne faktisk godt tænke mig at opleve en lignende behandling af JoyB)

Jeg gav 1.200,- for det hele, dyrt, vil nogen måske sige, men jeg synes det var helt ok, og jeg fik jo en ganske dejlig oplevelse, så ikke dyrt i min bog^_^

Hilsner fra Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har aldrig selv haft nogle gode oplevelser med Joy 

Men hvis Hun har lært at smile og være lidt glad kunne det være man skulle give hende en ny chance for hvad har man at miste jo lidt penge men hvad det er jo bare papir ......smiler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

OBS - se indlæg fra Yummi fra den 28.7.2015 - også meget positiv. Så måske skulle du prøve igen -  rollo 4700  og give os en ny bedømmelse -......smiller også!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja nu er jeg nysgerrig ...... Smiler

Ja bare gå til den og lad os for en anmeldelse på "klubbens" vegne :o) Jeg skal nemlig snart til Næstved - smiler igen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...