Hop til indhold

Aarhus-stjernepigerne

Featured Replies

Skrevet

hmm. Har lige logget på deres hjemmeside, og nu hedder de huset romantica og beliggende i Horsens, nogen der ved om de er lukket ned i Aarhus ? 

Skrevet

hmm. Har lige logget på deres hjemmeside, og nu hedder de huset romantica og beliggende i Horsens, nogen der ved om de er lukket ned i Aarhus ? 

Det ser da sådan ud :-)

Skrevet

Man skulle tro, at de kunne have været lidt mere kreative med navnet, og ikke behøvet at læne sig så tæt op af http://romantica.dk/  ... :)

Det bliver vel bare i familien. Aarhusbabes aka. Aarhus stjernepigerne nu huset Romantica ? .

Club Erotica og Romantica i kbh. og Aarhusbabes havde før samme indehaver:  http://www.dr.dk/nyheder/indland/politi-kvinde-tjente-millioner-paa-bordeller og Romatica ligger i en ejendom der i hvertfald i -11 var ejet af af en HA-president. Mon navnesammenfaldet i Horsens og Kbh. er tilfældigt ?

Skrevet

Hvilken adresse taler du om?

Skrevet

Man bør være rimelig sikker i sin sag før man begynder at råbe rocker sted, der kan være sket meget på 4 år og et rygte kan ødelægge meget for pigerne. 

Ikke hermed sagt at jeg tager rockere og andre bagmænd i forsvar, for den slags mennesker tager jeg stor afstand fra. 

Skrevet

deres adresse i Horsens...er den samme som Tantrahuset pussygirls.dk og de har ikke umiddelbart lukket....temmelig forvirret

Skrevet

Det bliver vel bare i familien. Aarhusbabes aka. Aarhus stjernepigerne nu huset Romantica ? .

Club Erotica og Romantica i kbh. og Aarhusbabes havde før samme indehaver:  http://www.dr.dk/nyheder/indland/politi-kvinde-tjente-millioner-paa-bordeller og Romatica ligger i en ejendom der i hvertfald i -11 var ejet af af en HA-president. Mon navnesammenfaldet i Horsens og Kbh. er tilfældigt ?

Kære bundstokken. Aarhus-stjernepigerne er IKKE et rockersted, det er Kolding-Stjernepigerne heller ikke. dette ved jeg med 100% sikkerhed da jeg selv helt frivilligt har været pige der siden den 3. august. Alle os piger er selvstændige og stedet er cvr. registreret. Vi har iøvrigt huslejedeling sådan at der ikke er nogen der tjener penge på os og vi behøver ikke at have "penge med på arbejde" dybest set fungerer det som et kontorfællesskab

Redigeret af Olivia Star

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.