Hop til indhold
Pigeforskeren

Fanny - et lille elegant (og sexet) tøsebarn

Recommended Posts

http://www.afrodites-piger.dk/index-r.htm

Fanny har stået i venteposition et par uger, indtil jeg fandt tid til at køre ud og tage hende i øjesyn. Og hvilket dejligt syn. En lille køn størrelse i rød "ole-lukøje-kjole" og med et stort smil satte sig på gulvet foran mig og gav sig til at kærtegne og slikke min pik (ikke på spidsen - selvsagt). - Og hvor dejlig at røre ved hende - ikke mindst (som forventet) mellem benene - at kunne lægge hele hånden til hvile på hendes pude af bløde kønshår. Hårfarven i skridtet er mørkblond - måske en anelse mørkere end på billedet på hjemmesiden. Fannys hårfarve på hovedet er lysblond, men hun har ikke forsøgt at skjule, at hun er mørkblond. Kussehårene (en betegnelse hun selv benyttede) var hun glad for, hun mente, de ville vende tilbage, hun ville gerne være trend-sætter. Jeg kyssede hende i kussen, jeg kyssede hende på munden. Jeg nød synet af hendes lille krop som den lå henslængt på sengen ved siden af mig. Jeg løftede hendes ben op og kærtegnede, - ja, det er vel enerhverende at blive ved at læse, at alt ved hende er sødt. - Og så kneppede vi - bagfra og forfra og voldsomt og blidt og med armene helt omkring hende og med afstand, så kun pik og kusse er forbundne, og vi snakkede. Heldigvis holdt Fanny af at snakke lige så meget som jeg. Hun taler i øvrigt et velformet sprog, hvis det kunne interessere. jeg nød det i hvert fald. Der var ting, vi glemte at prøve af, som for eksempel en gensidig fransk, - selv om vi brugte en time. Jeg må derud igen.

Prisen var 2000 kr. Man holder sig der til det pæne runde tal ( blot en bemærkning til de andre bordeller i området).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mannings

Tak for velskrevet anmeldelse. Må indrømme, at hun ser dejlig ud. Er helt klart selv til hår foran, så jeg håber, at det fanger an andre steder også...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om Fanny erstatter Saga? - Vi kan jo starte med at vurdere "fællesnævneren" - altså hårdusken mellem benene. Fannys kussehår danner næsten den klassiske trekant, den ser velfriseret eller velbørstet ud, kan næppe gøres smukkere. Som jeg husker Sagas dusk i den korte årrække, jeg kendte den, udviklede den sig til en mere vildtvoksende busk, Man kunne gribe fat om den og ruske lidt i den (med forsigtighed naturligvis). -

En mere markant forskel er nok pigernes temperamenter. Sagas rolige gemyt kunne virke overraskende set i den sammenhæng, vi nu befandt os i. Hun holdt sig absolut ikke tilbage i de fysiske udfoldelser, men det foregik med en beherskelse og mental tilstedeværelse, som jeg blev indfanget af. Udfoldelserne kunne gå over i tilsyneladende næsten stilstand, - men med en intens fastholdt kontakt. - 

Fanny demonstrer en charmerende udadvendthed, - hun viser sig frem, og hun har noget at vise frem. - Fanny er ikke en ny Saga. - Hun er Fanny, og hun er fandens sød og lækker at være i rum med og se på og røre ved. Hvad Fannys kussebehåring angår, kan man sprede hendes elegante ben (ja, de er virkelig elegante) og betragte og indsnuse hårene og smage på dem. Fanny er et nyt bekendtskab, som er værd at dyrke. Til rækken af hendes søde egenskaber hører, at hun har hår på kussen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om Fanny erstatter Saga? - Vi kan jo starte med at vurdere "fællesnævneren" - altså hårdusken mellem benene. Fannys kussehår danner næsten den klassiske trekant, den ser velfriseret eller velbørstet ud, kan næppe gøres smukkere. Som jeg husker Sagas dusk i den korte årrække, jeg kendte den, udviklede den sig til en mere vildtvoksende busk, Man kunne gribe fat om den og ruske lidt i den (med forsigtighed naturligvis). -

En mere markant forskel er nok pigernes temperamenter. Sagas rolige gemyt kunne virke overraskende set i den sammenhæng, vi nu befandt os i. Hun holdt sig absolut ikke tilbage i de fysiske udfoldelser, men det foregik med en beherskelse og mental tilstedeværelse, som jeg blev indfanget af. Udfoldelserne kunne gå over i tilsyneladende næsten stilstand, - men med en intens fastholdt kontakt. -

Fanny demonstrer en charmerende udadvendthed, - hun viser sig frem, og hun har noget at vise frem. - Fanny er ikke en ny Saga. - Hun er Fanny, og hun er fandens sød og lækker at være i rum med og se på og røre ved. Hvad Fannys kussebehåring angår, kan man sprede hendes elegante ben (ja, de er virkelig elegante) og betragte og indsnuse hårene og smage på dem. Fanny er et nyt bekendtskab, som er værd at dyrke. Til rækken af hendes søde egenskaber hører, at hun har hår på kussen.

Fanny er måske den nye Saga ?  Kussehår er det eneste rigtige, så dufter den rigtig dejligt af tissekone.  Jeg må besøge Fanny, måske dufter hendes tissekone ligeså godt som Sagas tissekone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillad mig lige at bringe denne tråd op igen. Har besøgt Fanny og nydt hendes vidunderlige væsen og underskønne mis, men grunden til at jeg lige popper den op igen er, at jeg vil henlede alle pussy lovers opmærksomhed på hjemmesiden www.lovehairy.com. Den er et absolut must for os der gerne vil have naturlige piger med en dusk. Deres videos er nok ikke de bedste, men der er billedserier i verdensklasse, nogen tenderende til at være helt kunsteriske.

Et lille tip: Køb en måned uden automatisk fornyelse. Det er meget besværligt at afmelde et løbende abonnement og lad også være med at falde for de ekstra tilbud der dukker op ved login. Selvom der er 2 dage gratis er det svært at melde fra igen og så hænger man på den.

Link: www.lovehairy.com

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...