abseenceman 0 Skrevet 31. August, 2015 Hej .På torsdag er der tysk gangbang med MelanieMoon og Manu Magnum...spermabang i sydtyskland.Jeg er meget fokuseret på ar knalde med manu som jeg har en størrere crush på...jeg leder efter folk med bil som kunne være interesset i at tage en bil og køre turen ..den er forholdsvis lang...måske med en overnatning... Jeg har tidligere besøgt stedet og ved der er tale om et klasse begivenhed.. 6 syndige timer..hvis man vel og mærke er til den slags..stedet bordellet er beliggende i sån lidt skovagtige omgivelser.... Skriv friskt drenge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 31. August, 2015 (edited) Kunne godt være interesseret men gider ikke køre så langt og spilde 2 dage på transporten 2000 km kørsel, så hellere flyve Jeg har knaldet Melanie Moon flere gange før, men ikke Manu. Redigeret 31. August, 2015 af Nille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Export 7 Skrevet 1. September, 2015 Hvad er linket til hjemmesiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abseenceman 0 Skrevet 1. September, 2015 Spermabang.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg