Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en god tråd om Cindy, måtte jeg da lige prøve.  Ringede  20 min før, og  fik aftalt at Cindy kunne tage imod mig.

Stedet er nemt at finde, og diskret indgang. Gode parkeringsforhold.

Stedet er stort og pænt. Jeg fik et bad og ført ind i værelset iført håndklæde om livet. Cindy kommer ind og ser strålende ud. Jeg har svært ved at gætte alder, især på asiater, men vil skyde på mit tyverne. 

Vi aftaler 1 times massage. Cindy nærmest river hændklædet af mig, så jeg står i bar røv og dolk. Hun"beordre" mig ned på madrassen. Jeg adlyder glædeligt.

Massagen var ganske udmærket. Over gennemsnittet vil jeg mene. Havde valgt en mere intim massage frem for "rigtig" massage. Efter Massagen aftaler vi sex. Cindy henter et kondom og leger med dolken. På med gummi og om i missionær. Jeg var blevet godt liderlig, så blev kun til 5/6 min. Normalt kan jeg ellers holde længeved glædespiger (ikke for at prale :-)

Cindy var meget service minded hele vejen igennem. Sød pige. Jeg kunne godt lide hendes tusser (hun har sleeve på den ene arm samt flere steder på kroppen). Ikke specielt  GF oplevelse, men godt tilfreds. Kunne godt finde på at komme igen, måske til et naked handjob næste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

zensuella?

Jeg har søgt i Eroguide og på massageguide.

Har du et link?

Edit: 

Ahh. du mente Zensual.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...