Hop til indhold
DillerX

Ny pige hos Sai Mai i Århus?

Recommended Posts

Ny pige hos Sai Mai!

Efter at have holdt lidt lav profil i et stykke tid, syntes jeg, at jeg godt kunne unde mig selv lidt luxsus med en god gang thai massage.
Jeg ringede på hos Sai Mai og det var den lidt høje af pigerne der åbnede døren. Jeg spurgte efter den lille pige der normalt giver mig massage, men fik at vide, at hun ikke var der idag. Jeg fik tøjet af og lagde op på den opvarmede briks og lå der lidt og ventede.
Til min overraskelse kom der en pige ind, som jeg ikke havde set før....
Jeg vil skyde hende til at være midt i tyverne, med en stram ungpige krop, skulderlangt sort hår og meget, meget smukt ansigt.
Hun talte ikke dansk og kun sparsomt engelsk, men jeg tror hun sagde, at hun hed Far eller Fa eller lign..
Efter en god gang oliemassage mm., spurgte jeg hende, om hvor længe hun ville være at træffe hos Sai Mai, men jeg tror ikke hun helt forstod, hvad jeg mente.
Måske er hun den nye pige på adressen, eller måske er hun kun på besøg.
Jeg ved det ikke, men det varer nok ikke længe, før jeg må derop igen, for at finde ud af det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...