Hop til indhold
Arsenal4

Billige piger :-)?

Recommended Posts

hej trenge og piger ^.^ 

 

jeg søger nogle piger ( er ikke kritisk ) der ikke koster.. Alt for meget :/ 

har et stramt budget, men er stadig jomfru, og det gider jeg ikke at være længere.. Så der skal prøves... 

 

Gerne sætte link ind med pigernes billede og pris :-) 

tak drenge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg søger nogle piger ( er ikke kritisk ) der ikke koster.. Alt for meget :/ 

har et stramt budget, men er stadig jomfru, og det gider jeg ikke at være længere.. Så der skal prøves... 

Nu er Tyskland/udlandet måske ikke lige det bedste sted at starte, hvis du virkelig er jomfru? - men prøv først og fremmest:

http://en.the-pclub.de/page/jobs

en eftermiddag og vælg at du gerne vil starte med at sidde lidt i baren. Studer priserne og se pigerne lidt an og flirt gerne lidt med dem, inden du vælger en bestemt, du gerne vil have med ovenpå - men husk at sige nej til alt ekstra, da det så hurtigt løber op.

Får du kolde fødder og fortryder, ja - så har det kun kostet dig kr. 150,-/€ 20,- i tvungen forbrug i baren.

PS. husk at ingen piger er billige, men nogle har måske mere rimelige priser/value for money :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du tænker Flensborg, så plejer de at have rimelige priser HER

Men omtrent halvdelen af pigerne bruger fake billeder, så spørg dig for herinde, når du overvejer en konkret pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at afspore, men jeg vil råde dig til at spare sammen en måned mere og find en sød dansk pige, hvor du kan få en god time og ikke bliver smidt ud når kanonen er fyret af første gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

I flensborg kan du få en halv time , måske bliver det bare tyve minutter for 50%.

Mit råd vil være at du ikke vælger hende den flotte på 21 år; men tager en på tredive eller mere. De har alle haft en del jomfruer og bemærker sikkert din nervøsitet.

Jeg misunder dig forventningen, nervøsiteten og hjertebanken når du ringer på dørklokken første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...