Hop til indhold
Guest Joorn

Skivevej Holstebro

Recommended Posts

Guest Joorn

Hej

Så gælder det oplevelsen på Skivevej i Holstebro (Vattana Thaimassage & Spa - Skivevej 36 Holstebro)

Da jeg kom ind af døren, lagde der en lidt småsøvnig thaipige på siden og småsov på sofaen og med begge fødder på gulvet. Må vist være at Powernappe !?

Hun var dog straks helt vågen og klar, da der nu var en kunder i butikken

Var mødt op uden at have bestilt tid og til mit held var der hul i hendes kalender, så jeg kunne komme til med det samme

Pigens alder vil jeg skyde til at være omkring de 30+ Rigtig køn, slank og med et dejligt frækt blik i øjnene, kunne ikke tale så meget dansk, men et ok engelsk

Hun fortalte at hun hed Oe, eller noget i den retning??

Aftalte en times olie massage med hende og ikke andet i første omgang :razz:

Blev så bedt om at smide tøjet (det hele) og ligge mig på maven på massagebriksen

Mens jeg lagde der med snuden nede i hullet i briksen, blev der tændt for lidt hyggemusik og så gik hun ellers i gang med at give massage

Selv om jeg havde valgt olimassage, så blev jeg ikke bare smattet til med olie, hun brugte kun lige det der skulle bruges og hun kunne virkelig bruge hendes fingre og hænder

Havde valgt en medium hård behandling og det var lige det jeg fik. Super dejlig lækker behandling over hele kroppen

Da tiden og massagen lakkede mod enden, spurgte hun om jeg kunne tænke mig lidt ekstra, måske et hj?

Jeg var blevet lidt tændt under massagen, så vi blev hurtigt enige om en pris for den lille ekstra hj ydelse:-)

Men under ekstrabehandlingen, fik jeg ekstra lyst til yderligere ekstra og spurgte, om det var muligt og det nikkede hun ja med et smil til

Vi blev hurtigt enige om en ny pris for fuld pakke og så smed hun hurtigt resten af sit tøj og lagde sig op på briksen ved siden af mig

Super smuk lækker fast krop med bryster i en størrelse der stemte fuld overens med resten af hendes krop

Fik så ellers fuld behandling, hvor vi begge to både kunne nye og komme på arbejde, hver for sig og på samme tid, lækkert, lækkert, lækkert:razz:

Glemte næsten tid og sted under behandlingen, som sluttede med, at jeg efter forskellige stillinger, måtte overgive mig i kondomet oppe i hende:-P

Jeg var så flad og tømt og hun var samtidig så fast og stram, at kondomet blev siddende da jeg trak mig ud:wink::razz:

Efter vi begge havde sundet os lidt, blev jeg tilbudt noget at drikke og et bad, som jeg dog snuppede hjemme hos mig selv i stedet for:razz:

Fik så afregnet for det hele og sagt pænt tak for behandlingen og på gensyn

Gentagelsesfare: I HØJ GRAD!!!!

Kender ellers ikke stedet så godt, så ved ikke, om der evt. er andre en hende her og en mere som var på stedet den dag (som jeg ikke så godt nok til at beskrive?)

Ved heller ikke hvor længe hun bliver der?

Hilsen Joorn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo altsammen godt, men hvis du får den rigtige massage af veluddannede kvinder så er det sidste man har lyst til er vel sex. Mange af de Thaikvinder eller piger som er her er jo ikke veluddannede i massage de er her i kort tid for at tjene penge og det kan de jo kun gøre ved ekstra ydelser. Prøv at find en luder først eller for den sags skyld konen  og så dernæst et  rigtigt massagested hvor de er veluddannede med diplom ...så er man træt for så har du fået den ægte vare. Siam i Herning er jo fantastisk og her holder ejeren Thaierne i kort snor...men sikke en massage....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Joorn

Måske det også skal prøves engang??

Men lige nu er jeg fuld ud tilfreds med massagen og oplevelsen som jeg fik her;-)

Mht. at finde en kone !?

Det kan jo godt tage det bedste af sin tid og finde sådan en:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften

var på disse kanter og besøgte stedet idag.fik ringet ved middagstid og bestilte tid kl 14.00 jeg kunne ikke i Tlf få at vide om det var ældre eller yngre piger der var der. 

Da jeg ankom var det mutter selv der tog imod. Jeg blev bedt om at tage plads. Der var en kvinde i butikken som var igang med en form for behandling. Det er sjældent at jeg ser kvinder i disse etablissementer.

Efter 2 min blev jeg vist ind i et fint lokale med en megablød madras. 

Hende der skulle give massage var en yngre pige ( under 30 ) lidt kvindelige former og et rigtigt sødt ansigt. Hende ville jeg gerne stifte et nærmere bekendtskab med. 

Men det skulle gå anderledes . Hun masserede så godt at alt det frække kom bagerst i hovedet. Fik dog bud om hj til sidst. Spurgte om fuld pakke men det gav hun ikke. Hun var jo også en pæn pige.:-D

Men massere det kan samtidig med at se godt ud. Så klar anbefaling herfra.

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var derinde idag og blev passet til af Oo. 

800 for body to body.  Begyndte at tage lidt på hende og gejle hende op.  Det virkede og vi dyrkede sex for 200kr ekstra.

Super flotansigt, men ligesom alle andre massage thaier hænger hendes maveskind efter minimum en graviditet.  

Sex var egentlig okay og det virkede faktisk som om hun kunne lide at få pik. Der var ikke engang brug for smørrelse,  hvilket jeg ikke har prøvet før.   Hende på brixen og hendes ben på min skulder det var bare sagen for hende.  Go for it drenge.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...