Hop til indhold

Østergade 50 Struer

Featured Replies

Skrevet

Hej

Efter selv at have nydt godt af alle jeres indlæg om de forskellige thai steder og oplevelser her i det Jyske, er det vist på tide, at jer opdater jer lidt på de steder i Vestjylland, som jeg selv har besøgt inden for den seneste tid

Jeg deler mine "oplevelser" op pr. sted, så "oplevelserne" ikke bliver blandet alt for meget sammen:-)

Vil lige kort fortælle, at min første thai oplevelse fandt sted her i foråret, på Amager i København, hvor jeg troede, at jeg kun skulle have massage

På dette besøg, fandt jeg ud af, at der nogen gange "gives" meget mere en lige det, som de skriver om på deres hjemmeside;-)

Efter besøget på Amager, må jeg sige, at jeg er blevet lidt bidt af både massagen og det "ekstra" der nogen gange tilbydes på de forskellige steder:-P

Og så til sag nr. 1

Mit første besøg i det vestjyske, blev Østergade 50 i Struer (Chaiang Rai Massage)

Kørte først lidt rundt for at se på stedet, som ligger lige på modsatte side af banegården. Måske ikke lige den bedste lokalitet, men alligevel

Jeg mødte op uanmeldt og til alt held, var der ikke kunder i butikken, så blev med et smil vist direkte ned i kælderen, af et par søde thaipiger, som sad og spiste aftensmad

Vil skyde på at den ene af dem var omkring de 40+ og den anden omkring de 30, begge søde, slanke og dejlige at se på:-P

Blev den yngste af dem, som skulle give mig massagen, som vi aftalte skulle være en times olie -thaimassage og i samme omgang, ville hun gerne vide om jeg ønskede "ekstra"

Jeg valgte hj som ekstra og efter vi fik ordnet det økonomiske, blev jeg bedt om at smide tøjet og tage plads på briksen

Hun var så lige borte i nogle få minutter og da hun kom tilbage igen, var jeg kommet af tøjet og fået mig lagt på briksen, klar til massage m.m.

Selv om jeg ikke har den store erfaring endnu mht. thaimassage, vil jeg sige, at det nok ikke er den bedste massage jeg har fået

Masser af olie og massage uden den store sammenhæng og til sidst kørte hun kun bare sin negle blidt frem og tilbage på min ryg. Dejligt, men ikke meget med massage at gøre

Blev så bedt om at vende mig om og efter en kort omgang ben massage, blev "lillemand" så taget under behandling med masser af olie og kyndige fingre

Havde aftalt at jeg godt måtte pille lidt, mens jeg fik ekstra, så jeg nussede hendes bryster og hendes lille våde mis, til jeg måtte overgive mig;-)

Alt i alt, ikke den bedste massage, men til gengæld en super dejlig omgang ekstra, som gør at jeg nok kigger forbi en anden god gang:smile:

Blev efterfølgende også tilbudt et bad og et ønske om at vende tilbage, når tiden og lysten var der igen:-P

Vender snart tilbage igen med oplevelsen fra sted nummer to

Hilsen Joorn

Skrevet

Nok lidt for dyrt i forhold til det jeg fik?  Pris 800,-

Er siden blevet lidt bedre til at forhandle priser:wink:

Skrevet

Og det har de ikke noget imod at forhandle om prisen?

Skrevet

Tror det er ret almindeligt at forhandle lidt om prisen;-)

Skrevet

Var lige en lille tur forbi Østergade 50 igen og denne gang var det helt anderledes en ved mit første besøg

Ny massagepige og ingen tilbud om ekstra af nogen slags, men til gengæld en hel times rigtig super lækker oliemassage uden overforbrug af olie osv.

Sød og køn smilende slank dame, som jeg vil skyde til at være omkring de 30+, hun kunne ikke ret meget dansk eller engelsk, så lidt svær at føre en samtale med

Heller ikke derfor jeg var kommet, så kan kun være godt tilfreds med behandlingen

Hilsen Joorn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.