Hop til indhold
1001nat

Anette Hjørring tidl. Holstebro

Recommended Posts

I fredags fik jeg muligheden for en quicky ved Anette. Hun havde sidste dag i Holstebro og skulle starte op i Hjørring. Jeg syntes ellers hun sagde Horsens, men ifl hendes annonce i EB i dag:

http://side6.dk/resultatside/?q=anette

Så siger overskriften på EB's søgeside, at hun er i Hjørring, - men.....

Hold da op sikke en fantastisk oplevelse hun gav mig. Billederne er 100% ægte og hun har en fantastisk flot krop. Veltrænet og fast som bare pokker. (Jeg har aldrig set eller mærket så fast og veltrænet en krop før - uhmmmm!!!) Selvom det kun skulle være en quicky, så gav hun både kæl, kys, nærvær, indlevelse og noget skønt fransk, inden jeg måtte trænge ind i hendes lækre stramme skød. Det var umuligt at holde mig tilbage, så quicky'en blev desværre alt for quick.

Så brødre i det nordjyske - tag godt imod Anette, behandl hende godt, - det fortjener hun. Og jeg glæder mig til hun kommer på mine jagtmarker igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Det er sq da sjovt, da jeg spurgte hende til det, sagde hun at billederne ikke var ægte.

Så er det satme en skam man ikke besøgte hende, mens hun var i Holstebro.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

er der nogle der har besøgt hende på den adr som er på ugiltvej ved Hjørring ?? 

Kunne godt tænke mig og hører om stedet er diskret eller hvordan ?? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Skovfogeden

Jeg gav 500,- og det var givet rigtig godt ud. Jeg drømmer stadig om den faste røv, som jeg gerne måtte tage fat om og kramme hende ind til mig, medens vi stående kælede for hinanden og kyssede. Bettemand kunne slet ikke styre sin tålmodighed - hvilket han tydelig viste.

Nøøøøj - hvor jeg glæder mig til hun kommer på mine kanter igen - så vær sød ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hende/ham" frister absolut IKKE!! Men hvor søren er Anette blevet af?

Jeg har gennemsøgt HELE travbladet uden at finde hende! Jeg har sms'et uden at få svar!

Hvis hun har forladt landet, vil jeg bede om 5 dages total landesorg......

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

paa ugiltvej er der pt en sod mork pige Taralatina meget sod og lidt cennert. jeg bad om blow og dansk til mange penge 800 jeg hade kun 500kr

da jeg enlig var paa vej et andet sted det var saa ok siger hun

det hviste sig at blow var uden og hun var ret skrap. min lille mand var ihvert fald tilfres MAA GERNE RORE hun blev ogsaa lidtvaad  med min finger mellem hendes ben

meget tilfreds til prisen 

jeg sporte om hun blev det gor hun ikke allerede paa torsdag  tog hun afsted siger hun__":||:"||}_http://side6.dk/resultatside/?q=7276

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...