1001nat 187 Skrevet 31. August, 2015 I fredags fik jeg muligheden for en quicky ved Anette. Hun havde sidste dag i Holstebro og skulle starte op i Hjørring. Jeg syntes ellers hun sagde Horsens, men ifl hendes annonce i EB i dag:http://side6.dk/resultatside/?q=anetteSå siger overskriften på EB's søgeside, at hun er i Hjørring, - men.....Hold da op sikke en fantastisk oplevelse hun gav mig. Billederne er 100% ægte og hun har en fantastisk flot krop. Veltrænet og fast som bare pokker. (Jeg har aldrig set eller mærket så fast og veltrænet en krop før - uhmmmm!!!) Selvom det kun skulle være en quicky, så gav hun både kæl, kys, nærvær, indlevelse og noget skønt fransk, inden jeg måtte trænge ind i hendes lækre stramme skød. Det var umuligt at holde mig tilbage, så quicky'en blev desværre alt for quick.Så brødre i det nordjyske - tag godt imod Anette, behandl hende godt, - det fortjener hun. Og jeg glæder mig til hun kommer på mine jagtmarker igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 31. August, 2015 Det er sq da sjovt, da jeg spurgte hende til det, sagde hun at billederne ikke var ægte.Så er det satme en skam man ikke besøgte hende, mens hun var i Holstebro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kom frisk 56 Skrevet 3. September, 2015 Hej er der nogle der har besøgt hende på den adr som er på ugiltvej ved Hjørring ?? Kunne godt tænke mig og hører om stedet er diskret eller hvordan ?? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 3. September, 2015 hvad gav du for en quiky??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 4. September, 2015 Hej SkovfogedenJeg gav 500,- og det var givet rigtig godt ud. Jeg drømmer stadig om den faste røv, som jeg gerne måtte tage fat om og kramme hende ind til mig, medens vi stående kælede for hinanden og kyssede. Bettemand kunne slet ikke styre sin tålmodighed - hvilket han tydelig viste.Nøøøøj - hvor jeg glæder mig til hun kommer på mine kanter igen - så vær sød ved hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 23. September, 2015 "Hende/ham" frister absolut IKKE!! Men hvor søren er Anette blevet af?Jeg har gennemsøgt HELE travbladet uden at finde hende! Jeg har sms'et uden at få svar!Hvis hun har forladt landet, vil jeg bede om 5 dages total landesorg......Ha' en dejlig dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 1. Oktober, 2015 ser ud til at hun er tilbage på Ugiltvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 1. Oktober, 2015 ja og det er også hendes billeder.har dog ikke været der endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
buk 19 Skrevet 4. Oktober, 2015 paa ugiltvej er der pt en sod mork pige Taralatina meget sod og lidt cennert. jeg bad om blow og dansk til mange penge 800 jeg hade kun 500krda jeg enlig var paa vej et andet sted det var saa ok siger hundet hviste sig at blow var uden og hun var ret skrap. min lille mand var ihvert fald tilfres MAA GERNE RORE hun blev ogsaa lidtvaad med min finger mellem hendes benmeget tilfreds til prisen jeg sporte om hun blev det gor hun ikke allerede paa torsdag tog hun afsted siger hun__":||:"||}_http://side6.dk/resultatside/?q=7276 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg