Hop til indhold
Gabel

Møllebakken ved Brovst. "Ubon"

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej.

Nej, jeg har ikke selv besøgt stedet.

Jeg har ringet utallige gange, men kun telefonsvarer med besked om stedet. Man kan ikke lægge besked om at blive ringet op eller aftale en tid, hvor telefonen bliver besvaret.

Hvis det lader sig gøre m.h.t. personlig telefonbetjening, kører jeg en tur der op!!

PS: Jeg ved ikke, om det er den samme Ubon, der har forretningen i kælderen i Danmarksgade i Aalborg (tæt ved Frederiks Torv).

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar Aalborg. 

Jeg har et godt stykke at kører (ca. 1 time), så skriv endelig hvis du kommer forbi og får kontakt med dem. 

Om det er de samme der er i Danmarksgade ved jeg heller ikke. Viste faktisk ikke der lå en der ved det navn???

Men som sagt, så skriv endelig hvis du finder ud af mere.

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen

Jeg har besøgt de "gamle krager" for ca 3 år siden - d.v.s. jeg smuttede igen, da Mutter-krage slet ikke levede op til mine forestillinger om en smuk Thai.

Men der er for ca et halvt år siden en anden (af vore "brødre") der har lagt en anmeldelse her, go det lyder som tilførsel af nye og smukke piger. Prøv selv at søge her på siden.

Ha' en dejlig dag

PS - Det er de ældste bukke, der har de stiveste horn!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak 1001nat

Der kan jo ske meget på et halvt år i det erhverv.....

Så hører nu gerne fra nogen, hvad den nyeste status er på stedet, samt håbe på en beskrivelse af pigen/pigerne. 

Alternativ er jeg selv må kører turen en dag inden længe. :D

Takker igen for input og i må ha' en god dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enduramin skrev, for 2 timer siden:

Andre der har erfaringer med stedet ? Om der er kommet "nyt kød" til? Kan se hjemmesiden er nede og navnet er blevet ændret til  Emma's Thai Massage

Jeg mener nu den hed Emma's Thai Massage før den kom til at hedde Ubon, tror bare siden er nede, de havde annonce i EB i går...

Der er en Thai der hedder Em (30-40 år) og hun leverer en fantastisk gang sex med dyb superfransk - kan anbefales...:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er Annonce i EB i dag:

BROVST/ ØSTER SVENSTRUP.
Ubon thaimassage. Body to body. Døgnåbent. Møllebakken.

Tlf. 5023 5140

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Libertinerens

Kommet der regelmæssigt igennem det sidste års tid. Em arbejder der desværre ikke mere. Har angiveligt fået kæreste som ikke billiger hun fortsætter sin hidtige karriere. Hendes afløser er ca 30 -40 år. Almindelig af størrelse og udseende. Sød og servil. For 1000kr fås det meste (dog ikke græsk). God og venlig betjening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...