Hop til indhold
Jasmin

Nogen GPer der har erfaringer med at leje sommerhuse ?

Recommended Posts

Fra nytår har jeg væsentlig mere tid fordi min nuværende arbejdssituation ændrer sig - så jeg har tænkt mig ind i mellem at hygge lidt rundt i landet og få set lidt af DK 

det vil jeg elske at kunne kombinere med sex... men jeg er færdig med hoteller/moteller til det formål.... det er ganske enkelt for irriterende at der bliver holdt øje... og de fleste hoteller er ikke rigtig min stil med indretningen alligevel.... alt for besværlige til den virkelig sjove sex!! - det bliver lidt for mainstream... 

Men hvordan med sommerhuse man lejer ? 

Er der nogen af jer der har erfaringer med det ?  Jeg aner intet om sommerhusudlejning i DK fordi jeg altid har rejst i udlandet og aldrig rigtig indenrigs - ved intet om DK :) 

Nu giver jeg det selv et forsøg i Oktober lige inden efterårsferien hvor jeg har tænkt mig at leje et sommerhus lige uden for Århus - men vil da gerne lige høre om der er nogen af jer der har andre erfaringer med lige præcis det ? 

Ikke fordi jeg vil have anbefalinger til specifikke steder - bare sådan generelt om i synes det er et hit... 

Hvis der da er nogen af jer der har gjort i det ? 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Du har mit nummer så du ringer bare :-)

Jeg har gjort en del i det der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, at ideen er supersmart. Fx kan to piger splitte en uge, og rufferne bliver snydt. Desuden kan det måske gå hen og blive ekstra diskret for dem, der har brug for det. Jeg har før lejet sommerhuse, der lå ret ugenert og med stor grund, så naboerne dårligt kunne kigge ind over hækken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annette6

De to gange jeg har været afsted har været i sommerhus og vil helt klart være det der bruges fremover også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sydfyr43

Jeg vil også hellere besøge jer i et sommerhus end på klinik... har prøvet det ved vejle og det var dejlig ugenert.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...