Olej 2 Skrevet 30. August, 2015 Vil gerne prøve at fortælle om mit besøg hos en Domina som jeg havde hørt var begyndt i Randers. Efter lidt søgen fandt jeg hende i noget som hedder Passion Club som jeg ikke lige kendte på forhånd.Men jeg fandt hende og hun kalder sig Domina Bitchi og jeg tog mod til mig og prøvede at sende en sms til hende, uden dog at forvente svar retur.Men der gik ikke længe så kom der en sms fra hende og efter lidt skriveri frem og tilbage fik jeg besked på at jeg kunne ringe det var meget nemmere synes hun.Jeg ringede og fik en kvindestemme i røret og inden jeg så mig om havde jeg fået en aftale med hende den efterfølgende søndag.Jeg dukkede op til aftalt tid og blev modtaget af en smilende lyshåret kvinde som viste sig at være Domina Bitchi.Vi aftalte en time og da det økonomiske var klaret fik jeg besked på at tage alt mit tøj af for nu ville jeg være hendes usle slave og stå til rådighed for hendes lyster og ønsker. Selvom jeg ikke ret mange gange har prøvet at besøge en Domina må jeg sige hun helt levede op til mine vildeste fantasier og ønsker og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg vil besøge hende.Jeg fik lov at smage pisk, hun brugte mig bagi med en stor dildo og strapon, jeg fik besked på at slikke hendes fødder (sko), jeg blev bundet som jeg havde ønsket det på forhånd og fik endda lavet en bondage som strammede ret godt. Uden at vil gå ind i alt der skete kan for kan jeg da fotælle jeg gik derfra med både en øm røv og en meget varm bagdel samt ømme brystvorter og ikke mindst en god oplevelse.Madan Bitchi er en flot kvinde, ikke så høj, lyshåret og slank og så er hun utrolig nem at snakke med inden man aftaler en tid hvilket gjorde jeg følte mig helt tryg inden jeg mødte frem i den aftalte søndag.Der er ingen tvivl om hun kan lide legen og er meget Dominerende og selvom jeg ikke skulle havde det alt for hårdt er jeg ikke i tvivl om det kan hun også hvis det ønskes.. Lokalerne er helt sikkert tip top og jeg kan godt anbefale et besøg hos hende. Jeg havde en rigtig god oplevelse og ser frem til snart at gøre det igen.Domina Bitchi har som nævt en hjemmeside www.dominabitchi.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. August, 2015 Godt skrevet. Jeg har besøgt stedet, men aldrig rummet bagved. Meen jeg havde fantastiske stunder i det forreste rum med Nikita Darling. Og så er der spa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael69 7 Skrevet 6. September, 2015 Jeg kan kun sige det samme som jer , ganske fantastisk behandling .og flotte rene lokaler , hvor man da slet ikke bliver skuffet , tværtimod .. En anden ting som også er værd at bemærke er , at stedet Steen blichers 28 ligger blæret godt og diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg