Hop til indhold

Recommended Posts

må være Rødovrevej 277, gult hus skråt over for Statoil - Mac D.

måske det kun mig, ligner det ikke en LB big hand and foot 555

go for it !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg var forbi Rose i går.

Jeg blev mødt af en nydelig og høflig "pige", som åbnede døren og viste mig ind på et værelse. Værelset var rent og pænt. Meget standard.

Jeg blev herefter mødt af den dejligste slanke thailandske "rose", som i den grad vækkede appetitten: Slank, mørkhåret og smilende. Så en  time full cocktail blev bestilt til 1500,-

Rose startede med at massere min ryg, nakke og skuldre. Dernæst ben, fødder og balder, samt lidt "tilfældigt" nusseri ved pung, anus og lillemanden.

Bryst, mave og skinneben fik også en tur.

Synet af roses slanke krop, store bryster og den dejlige massage gav lidt vokseværk forneden. Det faldt tilsyneladende i Roses smag, og følelsen af hendes bløde læber, som lukkede sig om min pik var ubeskrivelig. 

Jeg fik det dejligste "øko-blow" og var snart i den syvende himmel. 

Heldigvis gav hun mig en tiltrængt pause. Ellers var min time vist hurtigt overstået, hehe.

Nu var det min tur mente hun, og efter vejrtrækningen at dømme gjorde min tungegymnastik lykke hos pigebarnet. 

Roses engelske er langt fra perfekt, men hendes kropssprog fejler sandelig intet. og det var tydeligt at hun forventede lidt mere end blot orale udfoldelser.

Så lidt dansk i forskellige stillinger, og en dejlig doggystyle til afslutning. 

Rose tilbød mig et bad, hvilket jeg takkede ja til. 

Behøver jeg at sige, at det var en velduftende, træt, men ovenud glad og lykkelig Peregrin som driblede hjemad............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...