Hop til indhold
aksel

Monika 36 i Nordjylland er en fed skuffelse

Recommended Posts

Besøgte Farsø og omegn og besluttede at besøge denne kvinde som nu efter få dage er længere nordpå. Hendes annonce så fin ud og lovede alt ud over det sædvanlige for 1000,- men men men det viste sig at være en halvfed kone på mindst over 40 år  med gamle tatoveringer og da hun begyndte at svede lugtede det som et værtshus....derimod er der en anden Monika en blondine fra Rusland som jeg har hørt skulle være helt kanon.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faldt også for hendes annonce og besøgte hende da hun var i Kjellerup her i sommer og havde ca. samme oplevelse. Hun ville helst ligge på ryggen og få slikket fisse, og da jeg syntes det var min tur, fik hun da vendt sig om og jeg fik 30 sek. superfransk, hvorefter der kom kondom på og hun satte sig ovenpå. Da var lysten ved at være væk så jeg blev bare færdig så jeg kunne komme ud igen. Fortrød bitterlig at jeg ikke ventede til Rikkesolskin eller Tilde kom til Bording, der får man fuld valuta for pengene.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende ved Kjellerup - det endte med at jeg måtte køre hen til  de søde Thaipiger på Kroggårdsvej 20 i Hvam for at få en happy ending, da damen mente jeg var for speciel - hun reklamerer ellers med både bondage og dominans mv., men opgav at gøre mig færdig eller lade mig selv gøre færdig, selvom tiden slet ikke var gået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er igen i Kjellerup....hun lokker med 1000 kr. for en halv time mens der er mange mulatter i samme område kun til 500 kr. for de samme 30 min....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er igen i Kjellerup....hun lokker med 1000 kr. for en halv time mens der er mange mulatter i samme område kun til 500 kr. for de samme 30 min....

Har du besøgt en af de mulatter, så har du besøgt dem alle :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...